10 هزار تُن کالای اساسی در آذربایجان‌غربی توزیع شد


10 هزار تُن کالای اساسی در آذربایجان‌غربی توزیع شد

ارومیه- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای سال جاری 10 هزار و 810 تُن کالای اساسی در این استان توزیع شده است.

غلامرضا بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان، ۶ هزار و ۵۷۳ تُن شکر بوده که سهمیه خانوارها، اصناف، صنعت و زنبورداران توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین سه‌هزار و ۸۳۴ تُن برنج هندی و پاکستانی و ۱۶۰ تُن گوشت مرغ و ۲۴۳ تُن گوشت قرمز در این مدت توزیع شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: همچنین هفت هزار و ۲۶۷ تُن کالا از جمله برنج هندی، شکر و گوشت قرمز در اختیار واحدهای توزیعی قرار گرفته است.

بابایی بیان کرد: این سهمیه اعلام شده کالاهای اساسی برای تامین نیاز خانوارهاست تا مشکلی در تامین آن برای شهروندان وجود نداشته باشد و از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و معتبر در سطح جامعه توزیع می‌شود.

وی تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی بر نحوه توزیع اقلام نظارت کاملی دارد.

وی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف صنفی در توزیع اقلام یاد شده در خارج از شبکه توزیعی مشخص، کم‌فروشی، فروش بالاتر از نرخ مصوب دولتی و امتناع از فروش را از طریق سامانه ۱۲۴ سازمان و یا به‌صورت حضوری به حوزه نظارت و بازرسی سازمان اطلاع دهند.

تنظیم بازار کالاهای اساسی از جمله اقدامات اساسی سازمان صنعت، معدن و تجارت است و سالانه دهها تن از این اقلام، در بازار تزریق می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی