فرمانده سپاه مراغه: سربلندی امروز ایران اسلامی به برکت دفاع مقدس است


فرمانده سپاه مراغه: سربلندی امروز ایران اسلامی به برکت دفاع مقدس است

مراغه - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه مراغه با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ گفت: سربلندی و عزت امروز ایران اسلامی به برکت دفاع مقدس و از خود گذشتگی‌های های شهدا و رزمندگان است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ سعید رشیدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان افزود: بزرگداشت این هفته دفاع فرصتی مناسب برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت به نسل جوان است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس به دنیا فهماند که مردم ایران عاشق میهمن اسلامی و خاک وطنشان هستند و برای حفاظت از آنها، بی درنگ از جان و مال خود می گذرند.

رشیدی همچنین با اشاره به شرایط حساس کشور و شیوع کرونا افزود: اگر در دوران دفاع مقدس در خط مقدم جبهه حضور یافتیم و یا در پشت جبهه ایفای نقش کریدم امروز وظیفه داریم با در خانه ماندن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کشور را از این بحران به سلامت عبور دهیم.

وی گفت: در همین راستا، نیروی مقاومت بسیج با تغییر تاکتیک و با همان روحیه ای که در دوران دفاع مقدس حضور داشت امروز با رویکردی دیگر اقدام به محرومیت زدایی و کمک های مومنانه و رسیدگی به امور مردم را در اولویت خود قرار داده است.

رشیدی همچنین با اشاره به اهم برنامه هایی که در طول هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا خواهد شد، ادامه داد: دیدار با امام جمعه شهرستان، افتتاح نمایشگاه جلوه های پایداری، نواخته شدن زنگ ایثار در مدارس، توزیع بسته های لوازم التحریر و ویزیت رایگان در درمانگاه امام خمینی(ره) و مناطق حاشه ای شهر از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان است.

وی اضافه کرد: افتتاح خانه محروم، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا، ویژه برنامه بزرگداشت رزمندگان دفاع مقدس و ده ها عنوان برنامه دیگر از جمله برنامه هایی است که در طول هفته دفاع مقدس در مراغه اجرا خواهد شد.

به گفته وی ۲۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان اجرا می شود و تمامی این برنامه های با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی همراه خواهد بود.

هفته آغازین جنگ ایران و عراق از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ماه به عنوان هفته دفاع مقدس در تقویم رسمی کشورمان ثبت شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چیستان | کدام شهر ایران است، که خوردن بخش اول آن کشنده؛ اما بخش دومش را روزانه می‌خورند؟