حراج یک خودروی دوزیست استثنایی از دهه شصت میلادی + عکس


حراج یک خودروی دوزیست استثنایی از دهه شصت میلادی + عکس

این محصول در واقع یک خودروی دوزیست است که هم قابلیت حرکت در خشکی را دارد و هم براحتی در آب به مسیر خود ادامه می دهد.

حراج یک خودروی دوزیست استثنایی از دهه شصت میلادی + عکس
یکی از جذاب‌ترین یا عجیب‌ترین خودرو‌هایی که اخیرا برای حراج در آمریکا معرفی شده یک دستگاه امفی کار مدل ۱۹۶۷ است که نمی‌توان عدد مشخصی را به عنوان برچسب قیمتی آن پیش بینی کرد.

این محصول در واقع یک خودروی دوزیست است که هم قابلیت حرکت در خشکی را دارد و هم براحتی در آب به مسیر خود ادامه می‌دهد. آلمان‌ها برای اولین بار چنین محصولی را در سال ۱۹۶۰ طراحی کردند و اولین نمونه آن در نمایشگاه خودروی نیویورک سال ۱۹۶۱ به نمایش گذاشته شد.

نمونه‌ای که برای حراج معرفی شده در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد. این محصول از موتور ۴ سیلندر ۱۱۴۷ سی سی با ۳۸ اسب بخار استفاده می‌کند و بیشینه سرعت آن در خشکی ۱۲۰ کیلومتر برساعت و در محیط آبی ۱۲ کیلومتر برساعت است.

مجموعه موتور با یک جعبه دنده ۴ سرعته دستی هماهنگ شده است.

در ادامه تصاویری از نمونه معرفی شده برای حراج را مشاهده می‌کنید:
.photo_album_grid .grid_item .photo_img_gride_item .photo_img_gride_item img @media(min-width:1200px) .photo_no_marg_md } @media(max-width:1200px)and (min-width:980px) .photo_no_marg_md } @media(min-width:767px) and (max-width:980px) .photo_no_marg_sm } @media(min-width:480px) and (max-width:767px) .photo_no_marg_ms .example-image } @media(min-width:320px)and (max-width:480px) .example-image } @media(max-width:320px) }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی