عدالت اساس اصلی استقرار و دوام صلح در دنیا است


 عدالت اساس اصلی استقرار و دوام صلح در دنیا است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: عدالت اساس اصلی استقرار و دوام صلح در دنیا است، بدون وجود عدالت نمی‌توان از صلح صحبت کرد زیرا عدالت پایه صلح است.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «سید سعید رضا عاملی» شامگاه شنبه ۲۹ شهریور در همایش بین‌المللی «صلح و عدالت» طی سخنانی گفت: صلح و عدالت یکدیگر را تکمیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه عدالت اساس اصلی استقرار و دوام صلح در دنیا است، عنوان کرد: بدون وجود عدالت نمی‌توان از صلح صحبت کرد زیرا عدالت پایه صلح است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه صلح و عدالت تنها مربوط به یک منطقه نیست، اظهار کرد: صلح و عدالت باید به صورت شبکه‌ای در سراسر جهان برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی با بیان اینکه کشورهایی همچون آمریکا از مساله صلح و عدالت سوء‌استفاده می‌کنند، ابراز کرد: همین اقدامات کشورهایی همچون آمریکا درباره صلح آن را به یک مساله سطحی و پیش‌پا افتاده تبدیل کرده است.

وی با اینکه آمریکا برای تنبیه مردم سایر کشورها دست به دامن تحریم می‌شود، گفت: همین تحریم‌ها خود بر علیه صلح و عدالت است و اجازه نمی‌دهد که صلح و عدالت جهانی شود.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی با بیان اینکه باید صلح و عدالت به صورت جهانی اجرایی شود، گفت: برای جهانی‌سازی صلح و عدالت باید ساختار جدیدی ایجاد شود که همه اقوام و ملت‌های دنیا به صلح و عدالت دست پیدا کنند.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا