سیلاب در شهرستان تالش خسارت هایی برجای گذاشت


سیلاب در شهرستان تالش خسارت هایی برجای گذاشت

 رشت – ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: بر اثر بارندگی های شدید و بدنبال آن، وقوع سیلاب از شنبه شب تا کنون ؛ شاهد سیل بردگی ، رانش و تخریب رویه راه های روستایی در برخی نقاط شهرستان بوده ایم.

فریبرز مرادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در منطقه خرجگیل محور اسالم – خلخال به منظور ایمنی تردد کنندگان این مسیر در حال حاضر این منطقه مسدود شده اما در مجموع مسیر بسته نیست و رانندگان با کمک نیروهای راهداری و پلیس هدایت می شوند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش های شدید یا خیلی شدید رگباری نیروها از روز گذشته آماده باش بوده اند ، تصریح کرد: نیروهای راهداری بلافاصله با بروز مشکلات در محل حادثه حاضر شده و درصدد رفع مشکلات هستند.

بر اساس گزارش های دریافت شده براثر طغیان رودخانه ناورود برخی روستاهای این شهرستان همچون گیجا و شیخ محله دچار آبگرفتگی شدند . وضعیت رودخانه های بخش کرگانرود ، لیسار و خطبه سرا طغیانی بوده است.

همچنین محور تالش به آق اولر در چندین نقطه دچار ریزش و رانش شده و در محورهای روستایی پی سرا محله جوکندان دهنه طولا رود نیز سیل بردگی راه داریم.

افزون بر ۵۰۰ نیروی راهدار در راه های گیلان به منظور رفع مشکلات احتمالی حضور دارند.

شهرستان تالش در غرب گیلان واقع است. جمعیت شهرستان تالش بر اساس آمارگیری سال ۱۳۹۵ بیش از ۲۰۰ هزار نفر است . این شهرستان دارای ۴ بخش و ۱۰ دهستان است. شهرستان تالش در غرب استان گیلان با کوهستان‌ها و طبیعتی زیبا و دشت‌های دل‌انگیز و با واقع شدن در سواحل دریای خزر از کانون های گردشگری شمال کشور محسوب می‌شود. این شهرستان از شمال به آستارا، از شرق به دریای خزر، از غرب به استان اردبیل و از جنوب به شهرستان رضوانشهر محدود می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام