مدارک بیش از 2 هزار متقاضی اقدام ملی مسکن در کردستان بارگذاری شد


مدارک بیش از 2 هزار متقاضی اقدام ملی مسکن در کردستان بارگذاری شد

سنندج - ایرنا - سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: مدارک و مستندات 2 هزار و 373 متقاضی اقدام ملی در سامانه این طرح بارگذاری شده و ثبت نام کنندگان مرحله دوم و سوم نیز در حال تحویل مدارک هستند.

عرفان مرادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در استان کردستان در مجموع حدود ۲۸ هزار و ۶۰۰ نفر متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد حدود ۲ هزار و ۳۷۳ نفر متقاضیان مرحله اول هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده و حدود یک هزار و ۹۰۰ نفر نیز برای افتتاح حساب به بانک معرفی شده اند.
وی با بیان اینکه پس از بارگذاری مدار، پایش آن آغاز و افراد واجد شرایط به بانک معرفی خواهند شد، اضافه کرد: بقیه متقاضیان نیز که در فازهای دوم و سوم ثبت نام کرده‌اند هم اکنون با هماهنگی اداره کل پست استان در حال تکمیل و تحویل مدارک اولیه هستند تا پس از تکمیل مدارک، پایش آنها نیز شروع شده و افراد واجد شرایط به بانک معرفی شوند.
سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: کسانی که بعد از پایش مدارک، واجد شرایط تشخیص داده شده به بانک معرفی می‌شوند و باید حداکثر در مهلت تعیین شده نسبت به واریز مبلغ ۴۰ میلیون تومان بطور کامل اقدام کنند و در غیر این صورت بطور اتوماتیک وار از سامانه طرح اقدام ملی حذف خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان