سنندج میزبان رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور شد


سنندج میزبان رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور شد

سنندج‌ - ایرنا - هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر کشتی رشته فرنگی از نیمه دوم مهر ماه در 2 گروه آغاز می‌شود که با تصمیم سازمان لیگ، گروه ب این رقابت‌ها به میزبانی شهر سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، در صورت تایید نهایی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در ورزش بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی کشور تحت عنوان جام یادگار امام (ره) از روز هشتم مهرماه در ۲ گروه و ۲ شهر مجزا برگزار خواهد کرد.

با اعلام رییس سازمان لیگ کشتی، در رشته فرنگی ۱۰ تیم در این ۲ گروه حضور دارند و هفتم مهر وزن‌کشی مسابقات است و روزهای هشتم و نهم نیز مسابقات دور رفت در گروه (الف) به میزبانی خانه کشتی تهران برگزار خواهد شد و تا ۲۴ مهر دور رفت به پایان می‌رسد.

عبدالمهدی نصیرزاده گفته است، دور نیمه نهایی و فینال مسابقات نیز بعد از رقابت‌های جهانی کشتی صربستان برگزار می‌شود و در آن مقطع براساس وضعیت وقت سلامت جامعه و شرایط ویروس کرونا، تصمیم گرفته می‌شود مسابقات به صورت رفت و برگشت یا متمرکز باشد.

از سوی سازمان لیگ کشتی شهر سنندج به عنوان میزبان دور رفت رقابت‌های کشتی لیگ برتر کشور در گروه (ب) رشته فرنگی تعیین که این مسابقات از روز ۲۳ مهر ماه در این شهرستان برگزار خواهد شد.

تیم صبانور به عنوان نماینده استان کردستان در بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور در گروه (ب) این رقابت‌ها با تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و احتشام گستر خوزستان رقابت می‌کند.

برنامه دیدارهای این گروه از سوی سازمان لیگ اعلام شد و نماینده کردستان در روز ۲۳ مهر در اولین رویاروی خود به مصاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی خواهد رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس