نماینده مجلس: تقویت شبکه برق مطالبه مردم اسدآباد است


نماینده مجلس: تقویت شبکه برق مطالبه مردم اسدآباد است

همدان- ایرنا- نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت مناسب شبکه برق و نیاز به پست جدید و افزایش ظرفیت برق‌رسانی از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان است‌.

کیومرث سرمدی روز یکشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری از سد نعمت‌آباد اسدآباد با حضور وزیر نیرو افزود: اسدآباد یکی از قطب‌های کشاورزی استان و قطب حمل و نقل غرب کشور است.

وی اظهار داشت: برخی از مناطق و روستاهای این شهرستان مشکلات تامین آب آشامیدنی دارند و برطرف کردن مشکلات فاضلاب شهری از مهمترین دغدغه‌های مردم این منطقه است.

سرمدی بیان کرد: تصفیه خانه فاضلاب این شهرستان ۵۰ درصد پیشرفت دارد که امیدواریم تا پایان سال با تامین اعتبارات بهره‌برداری شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرک صنعتی این شهر به دلیل مشکلات با وجود قابلیت‌ها با ۴۰ درصد ظرفیت کار می‌کند.

وی اظهار داشت: افزایش ظرفیت مناسب شبکه برق و نیاز به پست جدید و افزایش ظرفیت برق رسانی از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان است‌.

سرمدی با بیان اینکه برخی از روستاها کمبود آب، قطعی آب و آلودگی آب دارند ادامه داد: ۲۸ روستای اسدآباد زیر نظر آب و فاضلاب نیست و این روستاها نیاز به اعتبارات توسعه‌ای دارند.

وی خاطرنشان کرد: با تمام خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی، برازنده نیست که امروز روستاهایی را داشته باشیم که با مشکلات کم آبی مواجه باشند.

سرمدی اضافه کرد: در مسائل فرهنگی حوزه علمیه خواهران و برادران نیاز به حمایت دارند؛ عنایت به حوزه های فرهنگی درخواست ما از مقام وزیر است.

وزیر نیرو صبح امروز یکشنبه در پویش هر هفته الف- ب-ایران (ساخت و سازها) و (ساز و کارها) هفته بیست و یکم به استان همدان سفر کرد و در این سفر طرحهای
سد مخزنی نعمت آباد، آبرسانی به ۳۰ روستا در سطح استان همدان، سه طرح تامین برق و افزایش ظرفیت در ملایر، رزن، اسدآباد را افتتاح می کند و عملیات اجرایی خط ۴۰۰ کیلوولت ملایر_خرم آباد نیز آغاز می شود.

برای این طرحها در مجموع۵۸۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق