استاندار: 750 روستای همدان به آب آشامیدنی دسترسی دارند


استاندار: 750 روستای همدان به آب آشامیدنی دسترسی دارند

همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: 31 شهر و 750 روستای این استان به آب آشامیدنی سالم دسترسی دارند.

سید سعید شاهرخی روز یکشنبه در آیین بهره برداری از طرح های آبرسانی با حضور وزیر نیرو بیان کرد: اجرای طرح های ملی و استانی در همدان ، این استان را به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل کرده است.

وی افزود: همه وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی تلاش های زیادی در همدان انجام دادند ولی طرح های وزارت نیرو در همدان می درخشد.

استاندار همدان بیان کرد: افتتاح سه سد در همدان در دولت تدبیر و امید از جمله سد نعمت آباد که امروز بهره برداری شد از جمله اقدامات ارزشمندی است که در تامین آب آشامیدنی و کشاورزی نیاز عمده استان را رفع کرد.

شاهرخی افزود: در همدان به همت دولت تدبیر و امید بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان طرح در حوزه آب و برق به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی اضافه کرد: نیروگاه شهید مفتح همدان با قدرت کار کرده و به تازگی از سوی وزیر نیرو به عنوان نیروگاه آماده در حوزه تولید برق معرفی شد.

وزیر نیرو صبح امروز یکشنبه در پویش هر هفته الف- ب-ایران (ساخت و سازها) و (ساز و کارها) هفته بیست و یکم به استان همدان سفر کرد و در این سفر طرحهای
سد مخزنی نعمت آباد، آبرسانی به ۳۰ روستا در سطح استان همدان، سه طرح تامین برق و افزایش ظرفیت در ملایر، رزن، اسدآباد را افتتاح می کند و عملیات اجرایی خط ۴۰۰ کیلوولت ملایر_خرم آباد نیز آغاز می شود.

برای این طرحها در مجموع۵۸۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس