تهیه اقلام تحصیلی برای نیازمندان، اولویت نخست خیران چهارمحال و بختیاری در پویش ایران همدل


تهیه اقلام تحصیلی برای نیازمندان، اولویت نخست خیران چهارمحال و بختیاری در پویش ایران همدل

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پویش ایران همدل تا پایان سال ادامه دارد، گفت: تاکنون بیشترین کمک‌ها در این پویش، اقلام تحصیلی بوده است.

علی ملک‌پور در گفت‌وگو با ایسنا به برگزاری مرحله دوم پویش ایران همدل همزمان با عید سعید غدیر خم در سال جاری اشاره و اظهار کرد: این پویش تا پایان سال ادامه دارد، و در مرحله نخست این پویش در ماه رمضان، ۱۰ میلیارد تومان کمک هزینه مالی توسط مردم خیر استان جمع‌آوری شد.

وی بیشترین موارد کمک‌شده را اقلام تحصیلی عنوان و بیان کرد: با یکی از موسسات استان تهران برای تهیه ۲۰۰ عدد لپتاپ به مبلغ دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ویژه دانشجویان یا دانش‌آموزان رایزنی کرده‌ایم، ۵۰ درصد هزینه این تامین از استان و مابقی توسط موسسه خیریه تهران متقبل شده است، باید اضافه کرد که ۷۰۰۰ بسته تحصیلی به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز تهیه شده اما هنوز در میان دانش‌آموزان نیازمندان توزیع نشده است.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بسته حمایتی در قالب ۶۲ هزار غذای گرم توزیع‌شده و ۱۲ هزار و ۸۶۶ بسته معیشتی که ارزش هر بسته بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است در میان نیازمندان استان توزیع شد، علاوه بر این اقلام خوراکی شامل برنج، روغن و مرغ برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد درنظر گرفته شده که تاکنون ۶۰ درصد از این افراد برای تهیه به فروشگاه مراجعه کرده‌اند.

ملک‌پور در ادامه به برگزاری شور عاطفه‌ها که هر سال پیش از آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود پرداخت و اظهار کرد: شعار امسال شور عاطفه‌ها را « ایران همدل، همدل می‌شویم در تامین مایحتاج تحصیلی» و « همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر» عنوان و اظهار کرد: این برنامه از ۲۲ شهریورماه سال جاری آغاز و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هدف شور عاطفه‌های امسال تامین اقلام اساسی آموزش مجازی است، افزود: تعدادی از دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند به علت مشکلات اقتصادی به لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند دسترسی ندارند، امسال شور عاطفه‌ها با هدف تأمین وسایل کمک آموزشی برگزار می‌شود تا تمام دانش‌آموزان از نعمت تحصیل بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به نحوه برگزاری این جشن ادامه داد: شور عاطفه‌های سال جاری بدون حضور فیزیکی با محوریت مدارس، مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان برگزار می‌شود.

ملک‌پور با تقدیر از حمایت‌های مردم نیکوکار استان از خانواده‌های نیازمند در پایان خاطرنشان کرد: روش‌های پرداخت غیرحضوری در پویش ایران همدل و شور عاطفه‌ها به‌صورت غیر حضوری شامل شماره‌گیری کدهای دستوری USSD دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و #۱۴* و یا شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ ( صندوق امداد ولایت) نزد بانک ملی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل