صبحانه ورزشی 1399/6/30؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته/ از بازگشت بیل به تاتنهام تا پیروزی آرسنال و شکست منچستر یونایتد


صبحانه ورزشی 1399/6/30؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته/ از بازگشت بیل به تاتنهام تا پیروزی آرسنال و شکست منچستر یونایتد

گرت بیل به خانه بازگشت.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/6/30؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

استقلال به دنبال اخذ مجوز عقد قرارداد دلاری با الکس نوری

الکس نوری حاضر نیست به ریال دستمزد خود را از استقلال دریافت کند.

به گزارش طرفداری، الکس نوری گزینه اول سرمربیگری استقلال است و طرفین بر سر تمام بندهای قرارداد با هم به توافق کامل رسیده اند.

در این بین تنها نقطه ابهام این است که استقلالی ها با توجه به قوانین داخلی ترجیح می دهند مبلغ قرارداد این مربی ایرانی - آلمانی را به ریال پرداخت کنند و این موضوعی است که با مخالفت الکس نوری همراه شده است.

مدیران استقلال در روزهای گذشته مذاکرات فشرده ای با مدیران ارشد سازمان لیگ داشته اند تا بتوانند آن ها را راضی کنند قرارداد الکس نوری به دلار بسته شود.

در صورتی که استقلال بتواند مجوز قرارداد دلاری نوری را بگیرد، این مربی جوان به زودی وارد ایران می شود تا قراردادش را با آبی ها امضا کند.

شهر خودرو - الهلال عربستان؛ به دنبال اعاده حیثیت / پیش بازی پیش بازی استقلال - الشرطه؛ ببرید و صعود کنید!

پورتو 3-1 براگا / مهدی طارمی و گرفتن پنالتی در اولین لمس توپ

پورتو و براگا در هفته نخست رقابت های لیگ پرتغال به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود پورتو به پایان رسید. مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو در این بازی از دقیقه 87 وارد میدان شد و در دقیقه 88 یک پنالتی گرفت.

در این بازی ابتدا آندره کاسترو برای براگا در دقیقه 21 گلزنی کرد و در ادامه در وقت های اضافه نیمه اول، سرجیو اولیویرا و الکس تلس(پنالتی) برای پورتو گلزنی کردند.

همچنین ملو داسیلوا در دقیقه 75 از بازی اخراج شد. گل سوم پورتو را هم الکس تلس باز هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این پنالتی را مهدی طارمی، یک دقیقه بعد از ورودش به زمین بازی گرفت.

اورتون 5-2 وست برومویچ؛ خط و نشان آنچلوتی برای مدعیان لیدز یونایتد 4-3 فولام؛ بیلسا لیگ برتر را جذاب تر کرده است اینتر 7-0 پیزا؛ پیروزی پر گل نراتزوری در سومین و آخرین دیدار دوستانه فیورنتینا 1-0 تورینو؛ دشت سه امتیازی ویولا از اولین بازی فصل جدید سری آ منچستریونایتد 1-3 کریستال پالاس؛ خود کرده را تدبیر نیست بارسلونا 1-0 الچه؛ گل گریزمان، قهرمانی جام خوان گمپر را به ارمغان آورد هلاس ورونا 0-0 آاس رم؛ خط حمله تیم فونسکا بدون ژکو، زهر لازم را نداشت آرسنال 2-1 وست هم؛ دومین پیروزی توپچی ها اصلا آسان به دست نیامد سلتاویگو 2-1 والنسیا؛ بریس دیدنی آسپاس، نخستین شکست فصل را به والنسیا تحمیل کرد دورتموند 3-0 مونشن گلادباخ؛ شروع قدرتمندانه زنبورها در بوندسلیگا

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 19 سپتامبر 2020

رسمی؛ گرت بیل به تاتنهام پیوست

انتقال قرضی گرت بیل از رئال مادرید به تاتنهام رسمی شد و این بازیکن در فصل 2020/21 برای تیم ژوزه مورینیو به میدان خواهد رفت.

رسمی؛ سرخیو رگیلون به تاتنهام پیوست

سرخیو رگیلون مدافع چپ اسپانیایی رسما از رئال مادرید به تاتنهام پیوست.

رسمی؛ مارکو پیاتسا به جنوا پیوست

مارکو پیاتسا به مدت یک فصل و به طور قرضی از یوونتوس راهی جنوا شد.

رسمی؛ داویده زاپاکوستا به جنوا پیوست

جنوا به طور رسمی خبر به خدمت گرفتن قرضی داویده زاپاکوستا از چلسی را اعلام کرد.

رسمی؛ برتراند ترائوره به استون ویلا پیوست

برتراند ترائوره به عنوان چهارمین ورودی تابستانی استون ویلا و در ازای رقمی نامشخص از لیون به این تیم ملحق شد.

رسمی؛ دیگو ژوتا به لیورپول پیوست

دیوگو ژوتا مهاجم 23 ساله و پرتغالی باشگاه وولورهمپتون به لیورپول پیوست.

رسمی؛ کی جانا هوور به وولورهمپتون پیوست

کی جانا هوور مدافع لیورپول به وولورهمپتون پیوست.

لیورپول قصد فروش شش بازیکن تیمش را دارد

لیورپول در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تاکنون موفق به جذب 3 بازیکن شده است. به نقل از اتلتیک، سران لیورپول خواهان فروش هری ویلسون و مارکو گروییچ هستند. شفیلد یونایتد به جذب ریان بروستر، مهاجم جوان باشگاه لیورپول علاقه دارد و سران این باشگاه مخالفتی با جدایی او به صورت دائمی یا قرضی ندارند. یاسر لاروچی و نات فیلیپس، دو مدافع جوان قرمزها نیز در لیست فروش این باشگاه قرار دارند. لوریس کاریوس نیز که اخیرا به لیورپول بازگشته بود، دیگر جایی در این تیم نخواهد داشت.

احتمال جدایی دیووک اوریگی از لیورپول

به نقل از پل جویس، دیووک اوریگی یکی از گزینه هایی است که احتمالا لیورپول را ترک خواهد کرد. عدم حضور در ترکیب اصلی و البته اضافه شدن دیوگو ژوتا و حضور تاکومی مینامینو به عنوان ذخیره روبرتو فیرمینو، احتمال جدایی اوریگی را افزایش داده است.

تانگوی اندومبله قصد ماندن در تاتنهام را دارد

تانگوی اندومبله هافبک فرانسوی باشگاه تاتنهام که شایعات زیادی مربوط به جدایی اش از این تیم منتشر شده بود، به احتمال فراوان در این باشگاه خواهد ماند. به نقل از اکیپ، تانگوی اندومبله، هافبک 23 ساله و فرانسوی باشگاه تاتنهام از حضور در این تیم خوشحال است و اخیرا رابطه میان او و ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام بهتر شده است.

سویا پیشنهاد منچسترسیتی برای ژول کونده را رد کرد

ژول کونده مدافع 21 ساله و فرانسوی باشگاه سویا مدتی است که مورد توجه باشگاه منچسترسیتی قرار گرفته است. به نقل از مارکا، سران منچسترسیتی یک پیشنهاد 55 میلیون یورویی را برای جذب کونده به سویا ارائه کرده اند اما این باشگاه اسپانیایی پیشنهاد سیتیزن ها را رد کرده است.

ماتیا دی شیلیو می ماند، لوکا پلگرینی جدا می شود

پس از انتقال مارکو پیاتسا، جنوا با یوونتوس درحال مذاکره بر سر انتقال قرضی لوکا پلگرینی است. خروج این فولبک 21 ساله از یوونتوس به معنی ماندن ماتیا دی شیلیو در ترکیب تیم آندره آ پیرلو است. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، جنوا در کنار پارما و آتالانتا به جذب لوکا پلگرینی علاقه مند است.

یوونتوس با مویزه کین به توافق شخصی رسید

یوونتوس علاوه بر ادین ژکو یک مهاجم دیگر می خواهد به خدمت بگیرد؛ هدف بیانکونری بازگرداندن مویزه کین به تورین است. به نقل از رومئو آگرستی، یوونتوس در تلاش است مویزه کین مهاجم 20 ساله ایتالیایی اورتون را به خدمت بگیرد. یوونتوس با مویزه کین به توافق شخصی دست یافته و خود بازیکن مایل است به یووه برگردد.

آنتونیو کاندروا در آستانه جدایی از اینتر

آنتونیو کاندروا در برنامه های آنتونیو کونته جایی ندارد و جدایی او از اینتر قریب الوقوع به نظر می رسد. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو با نهایی شدن انتقال دیگو گودین به کالیاری، روز شنبه استیون ژانگ، رئیس اینتر رضایت خود برای آمدن آرتورو ویدال را اعلام می کند و انتظار می رود هافبک شیلیایی یکشنبه یا دوشنبه در میلان باشد. پس از گودین نفر بعدی که از اینتر جدا می شود آنتونیو کاندروا خواهد بود. وینگر ایتالیایی در برنامه های آنتونیو کونته جایی ندارد و به درب های خروج نزدیک شده است.

فرانک زامبو آنگیسا مورد توجه میلان قرار گرفته است

ممکن است میلان برای جذب فرانک زامبو آنگیسا به طور جدی تری وارد عمل شود. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، تیمو باکایوکو همچنان اولویت میلان برای تقویت خط میانی است و جذب لوکاس توریرا نیز دشوار به نظر می رسد. نام جدیدی به گزینه های میلان اضافه شده که آن فرانک زامبو آنگیسا از فولام است. این هافبک کامرونی و متولد 1995 فصل گذشته به صورت قرضی در ویارئال بازی کرد.

میلان در پی جذب کریستوفر آیر

کریستوفر آیر می تواند نامی باشد که برای تقویت خط دفاع میلان به خدمت گرفته می شود. موضع سرسخت کومیسو در قبال نیکولا میلنکوویچ، می تواند روسونری را وادار به روی آوردن به گزینه دیگری کند. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، طی ساعات اخیر نام کریستوفر آیر نروژی، مدافع بلند قامت و مستحکم باشگاه سلتیک در صدر لیست سران میلان قرار گرفته است.

مونچو رودریگز در آستانه انتقال به ژیرونا

به نقل از موندو دپورتیوو، مونچو رودریگز هافبک 21 ساله بارسلونا، گزینه مدنظر سران ژیرونا برای تقویت ترکیب تیم خود است و این بازیکن در آستانه انتقال به تیم کاتالانی است.

بارسلونا موفق به جذب مکس آرونز نشد

نوریچ با پیشنهاد بارسلونا برای جذب مکس آرونز مخالفت کرد. به نقل از اسکای، بلوگرانا خواستار قرض گرفتن مدافع راست تیم ملی زیر 21 سال انگلیس بود ولی به دلیل عدم وجود یک بند خرید در این قرارداد، نوریچ مجوز جدایی آرونز را صادر نکرد.

منچستریونایتد شانس بیشتری نسبت به پاری سن ژرمن برای جذب الکس تلس دارد

الکس تلس مدافع چپ 27 ساله و برزیلی باشگاه پورتو مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته است اما پاری سن ژرمن نیز نیم نگاهی به جذب او دارد. به نقل از تلگراف، خوان برنات مدافع چپ پاری سن ژرمن به دلیل پارگی رباط صلیبی حدود 6 ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود. به همین خاطر، پاری سن ژرمن نیز نیم نگاهی به جذب الکس تلس از پورتو دارد و ممکن است منچستریونایتد برای جذب تلس با این باشگاه فرانسوی وارد یک رقابت شود. با این حال، منچستریونایتد شانس بیشتری برای جذب الکس تلس دارد زیرا خود این بازیکن دوست دارد تا در لیگ برتر انگلیس بازی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس