معرفی 242 مددجو برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک‌های عامل


معرفی 242 مددجو برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک‌های عامل

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدختر از معرفی 242 مددجو برای گرفتن تسهیلات اشتغالزایی به بانک‌های عامل خبر داد.

نبی ناظری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تاکنون ۲۰ مورد وام ضروری کرونایی با اعتبار یک میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش امداد این شهرستان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۰ مورد وام ودیعه مسکن کرونایی با اعتبار دو میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش امداد این شهرستان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدختر با بیان اینکه در این شهرستان تاکنون ۱۲ واحد مسکن با اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیون ریال احداث شده است، گفت: همچنین یک مورد تعمیرات با ۵۰ میلیون ریال انجام شده است.

ناظری در خصوص اشتغال ایجاد شده برای مددجویان تحت پوشش امداد امام (ره) افزود: تاکنون برای ایجاد اشتغال ۲۴۲ مددجو برای گرفتن تسهیلات اشتغالزایی به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد به ۷۳ نفر ۳۳ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی درباره کمک بلاعوض به مددجویان با همکاری سپاه و فرمانداری شهرستان گفت: به ۲۰۲ نفر مبلغ یک میلیارد و ۱۰ میلیون ریال کمک بلاعوض داده شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدختر یادآور شد: همچنین ۷۰۰ میلیون ریال به هفت خانواده متوفی کرونایی در این شهرستان پرداخت شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز