پیست بین‌المللی اسکی 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


پیست بین‌المللی اسکی 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: پیست بین‌المللی اسکی 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمد خدابخشی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح آب‌رسانی به روستاهای زیان‌دیده از اجرای طرح قمرود باید سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی با اشاره به آب‌رسانی به ۹۹ روستای این شهرستان، تصریح کرد: هرچه زودتر کار آب‌رسانی به آن‌ها را باید بتوانیم انجام بدهیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: کارخانه دولتی تبدیل پودر کربنات کلسیم به کاغذ الیگودرز تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تلاش می‌کنیم که هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس در ادامه گفت: پیست بین‌المللی اسکی با منابع ملی و استانی در حال انجام است و بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خدابخشی با اشاره به طرح ایجاد مجتمع گردشگری در این شهرستان، افزود: این پروژه محرک توسعه است و اشتغال‌زایی خوبی در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه جاده دسترسی آبشار چکان در حال آسفالت بوده و زیرساخت‌های آن در حال انجام است، بیان کرد: امامزاده محمدحسن سالانه حدود یک‌میلیون زائر دارد و تمام انرژی خود را گذاشته که کار آسفالت این جاده هرچه زودتر انجام شود.

خدابخشی ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های الیگودرز کارخانه لاستیک بارز لرستان بوده که در شهرک صنعتی الیگودرز در حال احداث است.

وی اظهار کرد: بخشی از عملیات اجرایی آن شروع شده و ۴۰۰۰ نفر شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌کند و بیش از ۲۲۰۰ میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری پروژه است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس تصریح کرد: راه‌آهن ازنا-الیگودرز-اصفهان نزدیک به ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اعتبار خوبی هم در قانون بودجه ۹۹ برای آن مصوب شده و یکی از پروژه‌های فعال عمرانی کشور بوده و پیمانکار آن‌هم توانمند است.

خدابخشی با بیان اینکه توانیر برای پست ۴۰۰ کیلوولت برق آماده است که عملیات اجرایی آن را شروع کند، افزود: ناحیه صنعتی چمن سلطان گندمینه که استارت آن زده شده مطالعات آن انجام و هفته گذشته پیمانکار انتخاب شد که عملیات اجرایی را شروع کند.

وی با اشاره به اینکه قرار است زمینی که ۵۰ هکتار مساحت دارد آماده و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار بدهد، خاطرنشان کرد: مجتمع کشت و صنعت ۵۰۰۰ رأسی الیگودرز نیز پروژه مهمی است و اشتغال‌زایی خوبی دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس