عبور لوله نفت عامل توقف خدمات‌رسانی به بخشی از اهالی چالشتر شهرکرد است


عبور لوله نفت عامل توقف خدمات‌رسانی به بخشی از اهالی چالشتر شهرکرد است

شهرکرد-ایرنا- رییس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به مسیر انتقال لوله نفت در بلوار گهرباران ناحیه غرب مرکز چهارمحال و بختیاری، تاکید کرد: عبور لوله نفت از این منطقه عامل اصلی توقف خدمات‌رسانی به اهالی خیابان‌های زاگرس و سینا به‌شمار می‌رود.

فرهاد رئیسی شامگاه شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد به قدمت ۹ ساله احداث بلوار گهرباران چالشتر اشاره و تاکید کرد: شهرداری برای تعیین تکلیف بلوار گهرباران چالشتر پس از بررسی دقیق و کارشناسی و ایجاد رفیوژ بر روی خطوط لوله نفت از سوی شرکت نفت منطقه اصفهان، تا یک هفته دیگر اقدام کند.
وی افزود: میزان عوارض شهرداری در منطقه چالشتر پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بوده است که در این مدت فقط ۲۰ میلیارد ریال به ‌منظور انجام آسفالت در خیابان‌های چالشتر هزینه شد.
رئیسی به خطر شیوع ویروس کرونا اشاره و تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات مردم تا ۲ هفته به ‌صورت غیرحضوری و تلفنی انجام شود تا با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) شهرداری شهرکرد برنامه‌ای برای مراجعه غیرحضوری شهروندان طراحی و اجرا شود.
وی با اشاره به افزایش همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با شهرداری شهرکرد در حوزه بازآفرینی شهری یادآور شد: سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری نسبت به نظارت بیشتر بر پروژه‌های سطح شهر تلاش و طرح‌های بیشتری را به اداره‌کل راه و شهرسازی استان معرفی کند.
نایب‌رییس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: با پیشنهاد کمیته نام‌گذاری معابر و موافقت اعضای این شورا، کوچه ۸۵ خیابان سعدی به‌نام شهید جعفر کوهی‌فایق و کوچه پنجم خیابان ولی‌عصر (عج) به‌نام شهیدان رئیسی نام‌گذاری شد.
به گزارش ایرنا، کوچه پنجم خیابان ولی‌عصر (عج) شهرکرد زادگاه شهیدان بهروز، فریبرز و بهزاد رئیسی دهکردی است.
طیبه شریفی تاکید کرد: همچنین اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری با پیشنهاد نام‌گذاری جاده آرامستان بهشت رحمت شهرکرد به‌سمت شهر سامان به‌نام شهیدان رئیسی موافقت کردند.
به گزارش ایرنا،شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !