عبور لوله نفت عامل توقف خدمات‌رسانی به بخشی از اهالی چالشتر شهرکرد است


عبور لوله نفت عامل توقف خدمات‌رسانی به بخشی از اهالی چالشتر شهرکرد است

شهرکرد-ایرنا- رییس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به مسیر انتقال لوله نفت در بلوار گهرباران ناحیه غرب مرکز چهارمحال و بختیاری، تاکید کرد: عبور لوله نفت از این منطقه عامل اصلی توقف خدمات‌رسانی به اهالی خیابان‌های زاگرس و سینا به‌شمار می‌رود.

فرهاد رئیسی شامگاه شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد به قدمت ۹ ساله احداث بلوار گهرباران چالشتر اشاره و تاکید کرد: شهرداری برای تعیین تکلیف بلوار گهرباران چالشتر پس از بررسی دقیق و کارشناسی و ایجاد رفیوژ بر روی خطوط لوله نفت از سوی شرکت نفت منطقه اصفهان، تا یک هفته دیگر اقدام کند.
وی افزود: میزان عوارض شهرداری در منطقه چالشتر پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بوده است که در این مدت فقط ۲۰ میلیارد ریال به ‌منظور انجام آسفالت در خیابان‌های چالشتر هزینه شد.
رئیسی به خطر شیوع ویروس کرونا اشاره و تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات مردم تا ۲ هفته به ‌صورت غیرحضوری و تلفنی انجام شود تا با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) شهرداری شهرکرد برنامه‌ای برای مراجعه غیرحضوری شهروندان طراحی و اجرا شود.
وی با اشاره به افزایش همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با شهرداری شهرکرد در حوزه بازآفرینی شهری یادآور شد: سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری نسبت به نظارت بیشتر بر پروژه‌های سطح شهر تلاش و طرح‌های بیشتری را به اداره‌کل راه و شهرسازی استان معرفی کند.
نایب‌رییس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: با پیشنهاد کمیته نام‌گذاری معابر و موافقت اعضای این شورا، کوچه ۸۵ خیابان سعدی به‌نام شهید جعفر کوهی‌فایق و کوچه پنجم خیابان ولی‌عصر (عج) به‌نام شهیدان رئیسی نام‌گذاری شد.
به گزارش ایرنا، کوچه پنجم خیابان ولی‌عصر (عج) شهرکرد زادگاه شهیدان بهروز، فریبرز و بهزاد رئیسی دهکردی است.
طیبه شریفی تاکید کرد: همچنین اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری با پیشنهاد نام‌گذاری جاده آرامستان بهشت رحمت شهرکرد به‌سمت شهر سامان به‌نام شهیدان رئیسی موافقت کردند.
به گزارش ایرنا،شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت