اقتدار و عظمت ایران در دفاع مقدس برای دنیا تثبیت شد


اقتدار و عظمت ایران در دفاع مقدس برای دنیا تثبیت شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش سیستان و بلوچستان گفت: در ایام پر افتخار و غرور آفرین هشت سال جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس عزت و اقتدار و عظمت ایران سربلند برای دنیا تثبیت و ابهت اسلام و انقلاب برای جهانیان به نمایش گذاشته شد.

حجت الاسلام حسن شیبک در گفت و گو با ایسنا افزود: دوران دفاع مقدس دانشگاه و مکتبی است که در آن عزت و غرور ملی ایرانیان موج می زند، بنابراین انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین رشادتهای رزمندگان ارتش و سپاه اسلام در آن دوران ابهت و عظمت کشورمان را صد چندان می کند.

وی بیان کرد: در چهلمین سالگرد گرامی داشت هفته دفاع مقدس یاد شهیدان ولایی و بویژه یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی را گرامی می داریم و تاکید می کنیم راه شهیدان ما با قوت بیشتر تداوم دارد و ملت بزرگ ایران پر رنگ تر از سالهای گذشته در صحنه حاضر هستند و برای عزتمندی اسلام و انقلاب می کوشند.

حجت الاسلام شیبک اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران با تاسی از قیام عاشورای حسینی شکل گرفت و با تشکیل جبهه مقاومت و مقابله با تجاوز و زورگویی های مستکبران قوت و استحکام گرفت و هم اینک بعد از گذشت افزون بر چهار دهه شاهد صادر شدن آن در دنیا و ریشه کنی ظلم و ستم هستیم و مستکبران زمان باید بدانند که این انقلاب با برخورداری از فرهنگ متعالی دفاع مقدس و ایثار و شهادت به حول و قوه الهی شکست ناپذیر است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش ادامه داد: ترامپ و سران مستکبر آمریکایی و صهیونیستی باید بدانند که ملت ایران ادامه دهنده راه خونبار شهیدان بوده و با قوت و افتخار از حریم اسلام و میهن و ارزشهای والای اسلامی و انقلابی صیانت می کنند.

حجت الاسلام شیبک گفت: ملت ایران در جبهه مقاومت و ایثار و با ویژگی شهادت طلبی و مبارزه با ظلم و ستم و استکبارستیزی با هر گونه تجاوز و ستم بیگانگان مقابله می کنند.

وی اظهار کرد: وضع کردن افزون بر چهار دهه تحریم و فشار و تحمیل جنگ هشت ساله و ترور نخبگان جامعه و خدمتگذاران مردم به هیچ وجه نمی تواند ملت بزرگ ایران را از مسیر دفاع از حریم اسلام و ولایت دور کند و مردم کشورمان با ادامه راه شهیدان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری اقتدار و عظمت اسلام را برای جهانیان به نمایش می گذارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو