پایش منسجم تاثیر بازگشایی مدارس بر افزایش کرونا در اردبیل انجام شود


پایش منسجم تاثیر بازگشایی مدارس بر افزایش کرونا در اردبیل انجام شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: تا هفته آینده تاثیر بازگشایی مدارس بر افزایش شیوع ویروس کرونا توسط آموزش و پرورش و علوم پزشکی ارائه شود.


بهروز ندایی 30 شهریور در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: امسال در بازگشایی مدارس شاهد وضعیت خاصی در سراسر کشور و استان اردبیل بودیم اما خوشبختانه آموزش و پرورش استان اردبیل برای هر سه وضعیت قرمز، زرد و سفید برنامه‌های مدونی را آماده کرده‌ بودند.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش و علوم پزشکی باید در یک همکاری منسجم از شیوع کروناویروس در بین دانش‌آموزان و معلمان پیشگیری کنند، خاطرنشان کرد: از 15 شهریور ماه طبق مصوبه وزارت آموزش و پرورش مدارس بازگشایی شده و ما شاهد فعالیت واحدهای آموزشی در سراسر استان نیز هستیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه در یک پایش منسجم باید تاثیر بازگشایی مدارس بر افزایش کرونا مشخص شود، گفت: تا هفته آینده این آمار به استانداری و مسئولان مرتبط اعلام شود تا در جریان روند شیوع این بیماری قرار گیریم.
ندایی بیان کرد: در حال حاضر 250 هزار نفر دانش‌آموز در واحدهای آموزشی استان اردبیل تحصیل می‌کنند که نیاز است تا با همکاری مسئولان و متولیان به ویژه والدین تلاش کنیم تا سیر نزولی این بیماری را شاهد باشیم.
وی افزود: در حال حاضر در اغلب مدارس استان اردبیل آموزش به صورت حضوری انجام می‌شود و در مقاطعی نیز معلمان با استفاده از شبکه آموزشی شاد و ارائه برنامه‌های آموزشی مناسب دانش‌آموزان را همراهی می‌کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل همچنین گفت: در اجرای برنامه‌های آموزشی در شبکه شاد معلمان پرتلاش، خلاق و تلاشگر در این عرصه شناسایی شده و چند نفر از معلمان برتر در این حوزه تجلیل خواهند شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان