همه احتمالات صعود تیم های ایرانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛ مدعی اصلی صعود پرسپولیس است…


همه احتمالات صعود تیم های ایرانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛ مدعی اصلی صعود پرسپولیس است…

شانس صعود تیم های ایرانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روی کاغذ. نوشته همه احتمالات صعود تیم های ایرانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛ مدعی اصلی صعود پرسپولیس است… اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

همه احتمالات صعود تیم های ایرانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛ مدعی اصلی صعود پرسپولیس است…

همه احتمالات موجود برای صعود تیم های ایرانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۸:۱۷
همه احتمالات صعود تیم های ایرانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛ مدعی اصلی صعود پرسپولیس است…

شانس صعود تیم های ایرانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روی کاغذ.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم های ایرانی حاضر در این فصل لیگ قهرمانان آسیا ، عملکرد خوبی نداشته اند و شانس زیادی برای صعود از گروه های خود ندارند ، البته شرایط پرسپولیس از دیگر نمایندگان ایرانی خیلی بهتر است.

در گروه A لیگ قهرمانانلیگ قهرمانان تیم استقلال در حال حاضر با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است و کار صعود این تیم کمی به مشکل خورده است . استقلالی ها یکشنبه شب باید در اولین بازی خود پس از عزیمت به قطر به مصاف الشرطه بروند و اگر قصد صعود از گروه خود را دارند باید تیم عراقی را ببرند ، در صورت برد استقلال در این بازی و با توجه به این که تیم الشرطه دیگر بازی در لیگ قهرمانان ندارد تیم استقلال پس از همین بازی صعود خود را قطعی میکند و در هفته آخر برای صدر نشینی با تیم الاهلی رقابت خواهد کرد.

اما اگر استقلال در این بازی پیروز نشود شرایط این گروه خیلی پیچیده خواهد شد . در صورت باخت به تیم عراقی استقلال وداعی زود هنگام خواهد داشت و بعد از بازی با الشرطه لاید چمدان های خود برای بازگشت از قطر را ببندد.

اما در صورت مساوی در این بازی کار به دیدار آخر استقلال و الاهلی کشیده میشود و در صورت برد استقلال با اختلاف دو گل این تیم به مرحله بعد رقابت ها صعود خواهد کرد برد پرگل با اختلاف یک هم این تیم را راهی یک هشتم میکند اما در صورتی که استقلال با نتیجه یک بر صفر تیم الاهلی را ببرد کار به کارت های زرد و قرمز کشیده می شود و هر تیمی که کارت کمتری گرفته باشد صعود میکند.

البته باید این نکته را یادآور شویم که طبق اعلام ای اف سی در بازی های رو در رو گل زده در خانه حریف محاسبه نخواهد شد و نکته دیگر اینکه در صورت تساوی استقلال و الشرطه با گل های بالا و برد یک بر صفر استقلال در بازی آخر کار به کارت های زرد و قرمز کشیده میشود.

اما در گروه B تیم شهر خودرو مشهد هنوز نتوانسته امتیازی بگیرد و هنوز گلی هم نزده است و شانسی هم برای صعود نخواهد داشت و در دو بازی آینده فقط برای کسب تجربه و استفاده از بازیکنان جوان بازی خواهد کرد.

در گروه c رقابت ها هم تیم سپاهان با سه امتیاز در رده سوم قرار گرفته و تنها راه صعود این تیم برد در هر دو بازی باقی مانده و باخت السد در دو بازی بعدی است که البته خیلی بعید به نظر میرسد اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است.اگر در هفته بعد السد به النصر ببازد و سپاهان العین را ببرد بازی هفته آخر فوق العاده حساس خواهد شد.

در گروه D رقابت ها تیم فوتبال پرسپولیس با هفت امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است و دو تیم شش امتیازی التعاون و الدوحیل پشت سر پرسپولیس قرار دارند.

پرسپولیس در صورت کسب دو تساوی در بازی های آینده ، فارغ از هرنتیجه ای که تیم های دیگر بگیرند صعود خواهد کرد.شاید بعضی ها هنوز در این مورد مطمئن نیستند که ما در ادامه اثبات خواهیم کرد که اینگونه خواهد بود.

در صورت مساوی پرسپولیس با الدوحیل ، پرسپولیس هشت امتیازی میشود و الدوحیل هفت امتیازی اگر التعاون الشارجه را ببرد که نه امتیازی میشود اگر نبرد ، در این صورت یا هفت امتیازی میشود و یا شش امتیازی می ماند و الشارجه هفت امتیازی خواهد شد .

حالا اگر در نظر بگیریم که پرسپولیس با الشارجه مساوی کرده در اینصورت اگر التعاون بازی قبلی را برده باشد و الدوحیل را هم ببرد دوازده امتیازی خواهد شد و پرسپولیس با نه امتیاز دوم میشود. اگر التعاون الشارجه را برده باشد و به الدحیل ببازد نه امتیازی میشود و به علت باخت در بازی رو در رو حذف میشود و پرسپولیس دوم خواهد شد. و اگر که مساوی هم بکند پرسپولیس دوم خواهد شد اما اگر بازی با الشارجه را نبرده باشد و بازی با الدوحیل را هم نبرد پرسپولیس باز هم صعود خواهد کرد و اگر الدوحیل را هم ببرد باز هم پرسپولیس صعود خواهد کرد .در واقع در این گروه رقابت اصلی صعود بین التعاون و الدوحیل است.

حال باید تا پایان مرحله گروهی صبر کرد که مشخص شود تیم های ایرانی از گروهشان صعود خواهند کرد یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...