5 ایموجی جدید به پک ایموجی‌ های پیام رسان ها اضافه می شود


5 ایموجی جدید به پک ایموجی‌ های پیام رسان ها اضافه می شود

در آپلود جدید سال آینده 5 ایموجی به انتخاب کاربران فضای مجازی از پک ایموجی ها اضافه می‌شود که با تصویری کاملا جدید ارائه می‌شوند.

5 ایموجی جدید به پک ایموجی‌ های پیام رسان ها اضافه می شود

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر چند وقت یک‌بار ایموجی‌های نرم‌افزار‌ها آپلود می‌شود که بسیار مورد استقبال کاربران فضای مجازی قرار می‌گیرد. ایموجی‌ها در سال‌های اخیر که حضور گوشی‌های هوشمند در زندگی افراد پررنگ شده است، نقش مهمی در بین کاربران فضای مجازی دارند که هر چند وقت یک‌بار در نظرسنجی‌هایی که انجام می‌شود بعضی از آن‌ها جزو پرکاربرد‌ترین ایموجی‌ها در بین کاربران فضای مجازی قرار می‌گیرد.

در آپلود جدید سال ۲۰۲۱، ۵ ایموجی به پک ایموجی‌های اپلیکیشن‌ها و انتخاب کاربران اضافه می‌شود، این ۵ ایموجی‌ با تصویری کاملا جدید ارائه می‌شوند که شامل "یک قلب در آتش"، "یک قلب در بانداژ"، "یک چهره ناراحت که آه می‌کشد"، "یک چهره که در ابر‌ها پنهان شده" و در آخر "یک سر گیجه با چشمان مار پیچ" است.

اخیرا بعضی‌ها برای سرگرمی هم که شده با این ایموجی‌ها افراد را روانشناسی می‌کنند که به نظر علاوه بر جنبه طنز این موضوع می‌تواند صحت هم داشته باشد. در واقع ایموجی‌ها در دنیای امروز حرف‌های زیادی را با خود به همراه دارند و گاهی اوقات که نمی‌توان حرفی را زد با یک ایموجی حرف نگفته را بازگو می‌کند با این وجود قدرت ایموجی‌ها را نمی‌شود دست کم گرفت.

در ادامه تصویر ایموجی‌های جدید را مشاهده می‌کنید:

5 ایموجی جدید به پک ایموجی‌ های پیام رسان ها اضافه می شود

بیشتر بخوانید

راز‌هایی که نحوه پیام دادن درباره شخصیت تان فاش می‌کند! + تصاویر اگر فکر می‌کنید معنای ایموجی‌ها را می‌دانید در این تست شرکت کنید + تصاویر

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر