درس های دفاع مقدس باید به نسل های مختلف جامعه منتقل شود


درس های دفاع مقدس باید به نسل های مختلف جامعه منتقل شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: درس‌ها و برنامه های دفاع مقدس باید به نسل‌های مختلف جامعه منتقل شود.

عبدالله ملکی ظهر شنبه در نشستی با خبرنگاران که به مناسبت هفته دفاع مقدس درمسجد شهدای گمنام برگزار شد، با اشاره اینکه دشمنان همواره علیه ایران اسلامی دسیسه می کنند، اظهارکرد: مردم ما همواره تحت فرمان ولایت فقیه هستند.

وی گفت: تمام دنیا بسیج شده که عراق و سوریه را شکست داده و در دست داعش قرار دهد اما شهیدان سلیمانی و همدانی با استفاده از پتانسیل مردمان عراق برابر داعش ایستادند؛جبهه مقاومت آنچه را که دارد از دفاع مقدس و رزمندگان این دوران است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه دشمن به هیچ یک از اهداف و آرزوهایش در دوران دفاع مقدس نرسیده است، گفت: علیرغم فشارهای شدید اقتصادی، مردم ما دارای بصیرت هستند و مقابل تحریم‌ها و تهدیدها ایستاده‌اند.

ملکی افزود: درس‌ها و برنامه های دفاع مقدس باید به نسل‌های مختلف جامعه منتقل شود و در این راستا برنامه‌هایی برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیش بینی شده اما شیوع کرونا سبب شد تا نتوانیم برخی از برنامه‌ها را اجرا کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس یادآورشد: نمایشگاه بزرگ استانی در مرکز استان و نمایشگاه خودرویی دفاع مقدس از جمله برنامه‌ها بوده و تکریم از ۱۰۰ هزار رزمنده دفاع مقدس، رونمایی از ۱۲ کتاب دفاع مقدس، رونمایی از کتاب ایت الله معلمی عضوخبرگان رهبری، رونمایی از ۲۰ کتاب صوتی و جشن گلریزان را از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت افغانی افغانستان به تومان، امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403