تعلیم و تربیت غیرحضوری ممکن نیست/ آموزش مجازی کارآمد نیست


تعلیم و تربیت غیرحضوری ممکن نیست/ آموزش مجازی کارآمد نیست

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: بین 10 تا 15 درصد مدارس با ظرفیت پنج درصد دانش‌آموزان آموزش حضوری می‌بینند در حالیکه تعلیم و تربیت غیرحضوری ممکن نیست.

علیرضا نخعی امروز ۲۹ شهریورماه در مراسم آغاز سال تحصیلی و استقبال از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان که درمحل پردیس خواهران آیت‌الله کمالوند برگزار شد، اظهار کرد: آموزش به شیوه مجازی برای دانشگاه فرهنگیان جور در نمی‌آید یعنی یادگیری به شیوه مجازی ممکن نیست.

وی ادامه داد: در آموزش و پرورش بنابر شرایط و ملاحظاتی که وجود دارد اولویت را به آموزش حضوری دادیم و متاسفانه با جوسازی‌هایی که در کشور و به ویژه لرستان وجود دارد این آموزش حضوری در حال کم شدن است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: بین ۱۰ تا ۱۵ درصد مدارس با ظرفیت پنج درصد دانش‌آموزان آموزش حضوری می‌بینند در حالیکه تعلیم و تربیت غیرحضوری ممکن نیست.

نخعی با تاکید براینکه شیوه آموزش به‌صورت مجازی کارآمد نیست، تصریح کرد: در حال حاضر به لحاظ اینکه قانون را رعایت و گام نخست را برداشته باشیم آموزش مجازی را آغاز کردیم اما بی‌صبرانه، مشتاقانه و مسئولانه منتظریم که زمینه یک فرآیند فعال، تحرک دانشجو در راستای یادگیری فراهم شود تا تعلیم و تربیت اتفاق افتد.

وی با بیان اینکه دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کسب معرفت معنوی می‌کند، گفت: دانشگاه فرهنگیان سرمایه بوده و مسئولیت در این دانشگاه خطیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در ادامه با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دنیایی از مفاهم انسانی و معنوی پشت صحنه‌های دفاع مقدس نهفته شده است و ضرورت دارد این ارزش‌ها ترویج داده شود.

نخعی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد با اتکا به سیره شهدا سربلند و سرافزار میهن را به پیش ببریم و در عرصه تعلیم و تعلم به توفیقات ارزشمندی دست یابیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک