دیون بازنشستگان سال 1397 دستگاه‌ اجرایی چهارمحال وبختیاری پرداخت می شود


دیون بازنشستگان سال 1397 دستگاه‌ اجرایی چهارمحال وبختیاری پرداخت می شود

شهرکرد-ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:پرداخت دیون مربوط به مانده مرخصی بازنشستگان سال 1397 دستگاه‌ اجرایی استان از روز یکشنبه 30 شهریور آغاز خواهد شد.

اقبال عباسی شامگاه شنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای پرداخت این دیون ۶۰ میلیارد ریال از اعتبارات جاری اختصاص یافت که ۴۰ میلیارد ریال آن هم‌اکنون در خزانه موجود است.
وی افزود: ۲۰ میلیارد ریال دیگر مربوط به این موضوع از اعتبارات مهرماه برای تسویه دیون تخصیص پیدا می‌کند.
عباسی توجه به اولویت‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری را ضروری اعلام و تصریح کرد: سالانه یک درصد اعتبارات عمرانی استان به طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی اختصاص می‌یابد.
وی یادآور شد: سال گذشته چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به طرح‌های پژوهشی چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شد.
رییس شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در سال‌جاری نیز همین مقدار اعتبار به اولویت‌های پژوهشی استان اختصاص پیدا کرد.
وی با اشاره به تصویب طرح جامع مدیریت تالاب گندمان در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری گفت: از ۶ تالاب موجود در استان برای ۲ تالاب چغاخور و گندمان طرح مدیریتی تهیه شده است.
عباسی تاکید کرد: تحقیق بر روی اطلس سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری و بررسی جوانب مختلف محیط‌زیستی، زیرساختی، اجتماعی و اقتصادی برای جذب سرمایه‌گذار ضرورت دارد.
وی افزود: در طرح‌های پژوهشی حق‌آبه، کسب و کار، پدافند، افزایش درآمد مردم و فرهنگ مشارکت در عرصه‌های مختلف در اولویت پژوهشی چهارمحال و بختیاری باشد.
به گزارش ایرنا، اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری کلیات طرح مدیریتی تالاب گندمان را تصویب کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)