فرماندار: تعداد مبتلایان کرونا در هشترود رو به افزایش است


فرماندار: تعداد مبتلایان کرونا در هشترود رو به افزایش است

مراغه - ایرنا - فرماندار هشترود گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان رو به افزایش بوده و راهکاری جز رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای کاهش مبتلایان نداریم.

به گزارش ایرنا، امین امینیان روز شنبه در جلسه ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان افزود: رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی از مهم ترین موارد تاثیرگذار در این افزایش است از این رو همه باید این پروتکل ها از جمله زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم.

وی با ارایه آماری از تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان گفت: وضعیت هشترود به لحاظ ابتلا ۱۰ درصد از میانگین استانی و ۸۰ درصد از میانگین کشوری بالاست و در مورد مرگ و میر هم ۲ برابر کشوری و ۱.۵ برابری استانی است.
امینیان در بخش دیگری از سخنان خود به بازگشایی مدارس و آموزش حضوری نیز اشاره کرد و گفت: اگر نمی توانیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم نباید مدارس را بازگشایی کنیم حالا که بازشده موارد بهداشتی باید به صورت کامل رعایت شود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به پرداخت پنج میلیارد و ۵۰۵ میلیون تومان تسهیلات به بیکاران ناشی از کرونا در چهار ماه گذشته امسال خبرداد و افزود: برای ۲۳ کارگاه و مشاغل آسیب دیده از کرونا نیز هشتمیلیارد و ۳۴۳ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته