طرح تشدید نظارت بر بازار نوشت‌افزار در قرچک آغاز شد


طرح تشدید نظارت بر بازار نوشت‌افزار در قرچک آغاز شد

تهران – ایرنا -  رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان قرچک گفت: به منظور نظارت بر عرضه لوازم التحریر و جلوگیری از سوء استفاده در افزایش قیمت اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان، طرح تشدید نظارت ویژه بازگشایی مدارس در قرچک آغاز شد.

بهنام میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : اجرای طرح نظارت ویژه بر فروش و توزیع اقلام مصرفی و لوازم‌التحریر به منظور تنظیم بازار مصرف در آستانه بازگشایی مدارس آغاز شده و با حضور بازرسان ویژه اداره صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف اجرا می گردد .
وی افزود: اجرای این طرح با حضور پنج اکیپ محسوس و نامحسوس به منظور اعمال نظارت بر قیمت و توزیع کالاهایی چون کیف و کفش، لوازم التحریر، پوشاک و روپوش مدارس صورت می‌گیرد و براساس آن کلیه واحدهای صنفی و اقتصادی موظف به درج قیمت بر روی کالاهای عرضه شده خود هستند.
میرزایی اظهار داشت: صدور فاکتور برای مشتریان، اعمال درصدهای سود قانونی و رعایت قوانین و مقررات صنفی و تعزیراتی از دیگر برنامه‌های این طرح است.
وی گفت: این طرح از امروز آغاز و تا پنجم مهر ماه با هدف جلوگیری از افزایش قیمت در ایام بازگشایی مدارس اجرا می‌شود.
وی از مردم خواست تادر صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از کم فروشی، گران فروشی، عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور و یا الزام افراد به خرید کالا مراتب را با استفاده از سامانه 124 به اطلاع بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت برسانند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین اظهار کرد: در نخستین روز از اجرای این طرح، 4 واحد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده‌ای به ارزش 5 میلیون و 960 هزار ریال، به اداره تعزیزات حکومتی ارجاع داده شدند.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب‌شرق تهران قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


منشا صدای انفجار در گناوه چه بود؟