تعداد سمن‌های قرچک 3.5 برابر شده است


تعداد سمن‌های قرچک 3.5 برابر شده است

تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان قرچک گفت: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون، تعداد سازمان‌های مردم نهاد این شهرستان 3.5 برابر شده است.

بهمن خطیبی روز شنبه در نشست مشترک با نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: تا پیش از دولت تدبیر و امید در سال ۹۲، تعداد سازمان‌های مردم نهاد قرچک ۶ سمن بود که امروز به واسطه فضای مناسبی که برای مردم و فعالان اجتماعی فراهم شده، تعداد آنان به ۲۱ سمن رسیده است.
وی گفت:از مجمع سمن‌های فعال در شهرستان قرچک، سه تشکل نمایندگی سازمان‌های مردم نهاد کشوری را برعهده دارند که این نشان از اهمیت و جایگاه این سازمان‌ها در شهرستان دارد.
وی تصریح کرد: علاوه بر ۲۱ سمن فعال، ۴ سازمان مردم نهاد دیگر نیز در حال اخذ مجوز هستند.
خطیبی گفت: سازمان‌های مردم نهاد قرچک در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ... در حال فعالیت بوده و کارنامه درخشانی از فعالیت‌های اثر بخش از خود به جای گذاشته اند و توانسته‌اند در کنار ادارت و دستگاه‌های دولتی، بخشی از مسوولیت اداره امور را بر عهده گیرند.
وی اظهار کرد: سمن ها به دلیل اینکه برآمده از متن جامعه هستند واقعیت های موجود را در خصوص محدودیت‌هایی که به دولت تحمیل شده، برای جامعه بیان نمایند.
فرماندار قرچک افزود: دولت تدبیر وامید با فراهم کردن شرایط فعالیت سازمان‌های مردم نهاد، بستر را برای توسعه و پیشرفت جامعه فراهم کرده به شرط آن که افراد اثرگذار جامعه نیز به میدان آمده و از این فرصت برای یاری رساندن به مسوولان در اداره امور استفاده کنند.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا