شرکت خدمات انفورماتیک راهبر عملیات در شیفت شب استخدام می کند


 شرکت خدمات انفورماتیک راهبر عملیات در شیفت شب استخدام می کند

شرکت خدمات انفورماتیک بزرگترین شرکت فعال در زمینه فناوری اطلاعات، به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز خود راهبر عملیات در شیفت شب استخدام می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شرکت خدمات انفورماتیک بزرگترین شرکت فعال در زمینه فناوری اطلاعات، مجری طرح جامع اتوماسیون بانکی کشور و طراح و مجری سامانه های بین بانکی همچون شتاب و شاپرک همواره سعی نموده است با بهره گیری مناسب از نیروهای متخصص، متعهد و با تجربه، پاسخگوی نیازهای کلان شبکه بانکی در حوزه توسعه بانکداری الکترونیک کشور باشد.

لذا این شرکت در نظر دارد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز خود، راهبر عملیات در شیفت شب استخدام و از واجدین شرایط پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویت های مورد نیاز، در شهر تهران دعوت به همکاری کند.

در صورت نیاز به راهنمایی و یا پرسش در مورد استخدام و پیگیری مراحل آن می توانید از طریق ایمیل Talentpool@isc.co.ir و همچنین درخصوص راهنمایی و یا مشکلات مربوط به سایت شرکت و مراحل ثبت نام می توانید از طریق ایمیل MIS_Support@isc.co.ir با ما در ارتباط باشید. علاقه مندان رزومه خود را به لینک https://isc.co.ir/portal/home/?۴۱۲۹۶/ دعوت-به-همکاری ارسال فرمایید./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟