اتصال مجدد دسته پلی‌استیشن 4 چگونه انجام می‌شود؟


اتصال مجدد دسته پلی‌استیشن 4 چگونه انجام می‌شود؟

کنترلرهای کنسول پلی‌استیشن 4 نیز می‌توانند دچار مشکلات گوناگونی شوند. در این مقاله به آموزش اتصال مجدد دسته پلی‌استیشن 4 می‌پردازیم. این مورد بیشتر در هنگام ریست کردن کنترلر کاربرد دارد. در ادامه با ما همراه باشید. با استفاده از سوراخ کوچک موجود در پشت کنترلر پلی‌استیشن 4 می‌توانید به‌آسانی دسته کنسول خود را ریست کنید. در هر صورت همیشه اتصال...

کنترلرهای کنسول پلی‌استیشن 4 نیز می‌توانند دچار مشکلات گوناگونی شوند. در این مقاله به آموزش اتصال مجدد دسته پلی‌استیشن 4 می‌پردازیم. این مورد بیشتر در هنگام ریست کردن کنترلر کاربرد دارد. در ادامه با ما همراه باشید.

با استفاده از سوراخ کوچک موجود در پشت کنترلر پلی‌استیشن 4 می‌توانید به‌آسانی دسته کنسول خود را ریست کنید. در هر صورت همیشه اتصال بی‌سیم از اتصال سیمی، راحت‌تر است. بنابراین ضروری است که مشکلات موجود در این زمینه را از سر راه بردارید.

شیوه اتصال مجدد دسته پلی‌استیشن 4

در پشت کنترلر خود و در کنار کلید “L2″، می‌توانید سوراخ کوچکی را پیدا کنید.اتصال مجدد دسته پلی‌استیشن 4 چگونه انجام می‌شود؟وسیله‌ای باریک را جهت فرو بردن در این سوراخ، پیدا کنید.حال باید کلید موجود در این سوراخ را برای چند ثانیه فشار داده و سپس آن را رها کنید.اکنون باید یک سر کابل USB خود را به کنسول و سر دیگر آن را به دسته پلی‌استیشن 4 خود، متصل کنید.حال باید کلید “PS” را در مرکز کنترلر خود، فشار دهید. با این کار، دسته شما آماده اتصال مجدد (همگام‌سازی) به کنسول می‌شود.

این روش تنها زمانی کاربرد خواهد داشت که از یک دسته DualShock 4 استفاده کنید. اگر از مدل‌هایی همانند Razer Raiju ،Scuf Vantage و یا محصولات سایر تولیدکنندگان شخص ثالث استفاده می‌کنید، آنگاه شاید آن‌ها نیز از دکمه ریست برخوردار نباشند. البته به احتمال زیاد، این دسته‌ها هرکدام به روش خاص خود، ریست می‌شوند. لازم به ذکر است که بگوییم، گاهی اوقات کنترلر DualShock 4 نمی‌تواند به‌درستی به کنسول شما وصل شود. از آنجایی که این دسته‌ها از بلوتوث استفاده می‌کنند، آنگاه شاید کنترلر شما به‌جای کنسول، سعی کند که به گوشی متصل شود (البته اگر تا به حال از قابلیت PS4 Remote Play استفاده کرده باشید).

راستی، اگر در کنسول پلی‌استیشن 4 خود با مشکلات دیگری مواجه هستید، آنگاه پیشنهاد می‌کنیم که مطلب حل مشکلات رایج پلی‌استیشن 4 | از چراغ چشمک‌زن آبی تا درگاه‌های آسیب دیده را، مطالعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید