دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از هیات مذهبی سلامت‌ محور تقدیر کرد


دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از هیات مذهبی سلامت‌ محور تقدیر کرد

بیرجند - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از هیات جان نثاران که در ماه محرم به منظور حفظ سلامت عمومی جامعه با رعایت پروتکل‌ها در برگزاری مراسم، تمامی نذورات و کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده را برای کمک به درمان بیماران کرونایی اختصاص داد، تقدیر و تشکر کرد.

محمد دهقانی فیروزآبادی روز شنبه در مراسمی که با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، جمعی از مسوولان دانشگاه و هیات امنای هیات جان نثاران بیرجند در این دانشگاه برگزار شد، افزود: امروز در خدمت یکی از هیات‌های مذهبی هستیم که در ایام عزاداری محرم علاوه بر اینکه همراهی خوبی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشتند، خیرات خود را صرف کمک به حوزه سلامت بخصوص بیماران کرونایی کردند.

وی با بیان اینکه کمک به حوزه سلامت یک سرمایه‌گذاری است گفت: هر کدام از ما نیازمند ارائه خدمات سلامت هستیم و کمک به حوزه سلامت و صرف امور خیر در راه سلامت، همراهی همه مردم را می‌طلبد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار داشت: از اعضای هیات جان نثاران که موجب این عمل خیر و خداپسندانه شدند، تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم با سلامت کامل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، توفیق روزافزون در برگزاری مراسم مذهبی را داشته باشند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تاریخ انقلاب، امام راحل و شهدای مدافع حرم و سلامت به ویژه شهید دکتر سید مرتضی وجدان که از اعضای هیات جان نثاران بود و دکتر محمدرضا فخر که سال‌ها خدمات ارزشمندی به استان ارائه کرد، گفت: در این چند ماه که بیماری کرونا شروع شده، عملکرد جمهوری اسلامی در مقایسه با غرب و در سطح دنیا افتخارآمیز بوده است.

دهقانی افزود: با وجود اینکه در این مدت شبکه‌های بیگانه دست به دست هم داده بودند که از کوچکترین اتفاقی که می‌افتد، علیه ایران استفاده کنند اما خوشبختانه با مدیریت خوب کشور، دستاوردی نصیب آنها نشد.

وی بیان کرد: همانطور که خراسان جنوبی جزو استان‌های سرآمد در مواجهه با این بیماری بوده و طبق فرمایش مقام عالی وزارت این دستاورد رهاورد یک حرکت دسته جمعی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در ادامه این مراسم مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی نیز از اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه هیات جان نثاران بیرجند قدردانی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 30 فروردین + دانلود غزل حافظ