معاون فرماندار سلماس: دوران دفاع مقدس، مهمترین سند افتخار ملت ایران است


معاون فرماندار سلماس: دوران دفاع مقدس، مهمترین سند افتخار ملت ایران است

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار سلماس گفت: دوران دفاع مقدس، مهمترین سند افتخار ملت ایران و یکی از درخشان‌ترین دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

عباس محمدزاده روز شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس سلماس افزود: بزرگداشت دفاع مقدس ارج نهادن به تلاش و فداکاری شهدا، ایثارگران، آزادگان، خانواده‌های شهدا و همه کسانی است که در طول دفاع مقدس در جهت حفظ انقلاب اسلامی تلاش و از خود گذشتگی کرده اند.

وی اضافه کرد: باید این فرهنگ و ارزش‌ها همچون نهضت عاشورای امام حسین (ع) فراگیر شده و به صورت نهادینه به نسل‌های بعدی و جوانان منتقل شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار سلماس ادامه داد: در خصوص اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با وجود شیوع بیماری کرونا توجه به ارزش‌های اعتقادی، دینی، مذهبی و افتخارات ملی و تجربیات دوران دفاع مقدس، ملت ایران را به یک ملت متحد و همدل تبدیل کرده که همواره در شرایط سخت و بحرانی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

محمدزاده گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا، برنامه‌ها در سطح شهرستان با رعایت آیین نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا و با رعایت موازین بهداشتی انجام خواهد شد.

وی افزود: آذین‌بندی سطح شهر و ادارات، گلباران و غبار روبی مزار مطهر شهدا، خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس و یادگاران دفاع مقدس از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سلماس است.

به گزارش ایرنا، برنامه های هفته دفاع مقدس روز دوشنبه هفته جاری آغاز می شود و تا یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن