86 میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان بهزیستی آذربایجان شرقی هزینه شد


86 میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان بهزیستی آذربایجان شرقی هزینه شد

تبریز- ایرنا- مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی گفت: این اداره کل برای پنج هزار و 400 نفر از جامعه هدف خود با صرف 86 میلیارد تومان اعتبار، فرصت شغلی جدید ایجاد یا تثبیت شغلی کرده است.

فرگل صحاف روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبارات اشتغالزایی بهزیستی استان برای مددجویان در قالب پرداخت کمک های بلاعوض و بیمه‌پردازی در چارچوب بیمه‌های خویش‌فرمایی و کارفرمایی بوده است.

وی با بیان اینکه خدمات اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی به مددجویان زیرپوشش آن متنوع و گسترده است، اظهار کرد: این اداره کل از هفته دولت سال گذشته تا امسال ۲ میلیون خدمت به جامعه هدف خود ارایه کرده است.

وی اظهار کرد: جامعه هدف اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی، معلولان، زنان سرپرست خانوار، افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست می باشند.

صحاف ادامه داد: انواع خدمات در قالب خدمات مستمری، خدمات غیرمستمر و یا نگهداری و تحت پوشش قرار دادن به افراد ارایه شده است.

وی با اشاره به اقدامات اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی در زمینه کمک به تعمیر و احداث مسکن مددجویی، گفت: در این مدت ۵۸۱ واحد مسکونی مددجویی با اعتبار ۳۱۵ میلیارد ریال در سطح استان احداث شده است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مساکن مددجوی آذربایجان شرقی با عقد قراردادهای همکاری متعدد با اداره کل مسکن و شهرسازی، بنیاد مستضعفان، مسکن روستایی، بسیج سازندگی و قراراگاه خاتم، ساخته و تحویل متقاضییان داده شده است.

وی اظهار کرد: هدف نهایی ما بازتوانی مددجو است که با ارایه خدماتی همچون مستمری ، ارایه تسهیلات ، تثبیت شغلی و مسکن به احصا مشکلات آنها می پردازیم تا آنان را به بازتوانی برسانیم.

صحاف گفت: اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی در بیست و سومین جشنواره استانی شهید رجایی، در بعد شاخص های عمومی و اختصاصی به عنوان برگزیده از بین دستگاه‌های های استانی، معرفی و تجلیل شد.

وی ادامه داد: بی تردید موفقیت و کسب رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی توسط این اداره کل در سال "جهش تولید"، مصداق احساس مسئولیت و تعهد یکایک همکاران و کارکنان خدوم و زحمتکش و نتیجه تلاش و همت درخور توجه خانواده بزرگ بهزیستی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی