فرماندار جدید ملکان معرفی شد


فرماندار جدید ملکان معرفی شد

تبریز- ایرنا - طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان‌شرقی، نقی محمدی به عنوان فرماندار جدید ملکان منصوب و در جلسه شورای اداری این شهرستان معرفی شد.

در این جلسه از خدمات و تلاش‌های صابر تقویمی، فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

نقی محمدی متولد ۱۳۴۹ در میاندوآب، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی و از نیروهای وزارت کشور است که پیش از این به عنوان بخشدار گوگان در شهرستان آذرشهر و بخشدار سراجو در شهرستان مراغه و همچنین عضو شورای اسلامی شهرستان میاندوآب خدمت کرده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی در این جلسه، گذر از شرایط حساس کنونی و جنگ اقتصادی را نیازمند مدیریت خاص و ویژه دانست و گفت: دشمنان با جنگ رسانه‌ای به دنبال نفوذ در بین مردم و ایجاد نارضایتی در میان افکار عمومی هستند.

جهانگیر اسکندرزاده با بیان اینکه قدرت مدیریتی کشور در مدیریت بیماری کرونا آشکار شد، افزود: برخلاف عجز و ناتوانی کشورهای پیشرفته و مدعی اروپایی و آمریکا، کشورمان به خوبی از عهده کنترل این بیماری برآمده و الگویی برای دنیا شد.

وی در ادامه خدمت به مردم و رعایت حال مردم را وظیفه اصلی مسئولان دانست و اظهار داشت: باید به مردمی که بیش از چهار دهه است تمام فشارها و مشکلات را تحمل کرده‌اند خدمت کنیم.

اسکندرزاده افزود: حفظ وحدت و همدلی و همچنین توجه به توانمندی‌های داخلی و استفاده از ظرفیت مسئولان در رفع مشکلات و توسعه مناطق مختلف کشور موثر است و در این میان نباید مسائل جناحی و حزبی و قومی اثرگذار باشد.

وی همچنین مسئولان شهرستان ملکان را به همکاری با فرماندار جدید این شهرستان فراخواند و بر اهتمام همه ادارات شهرستان برای حل مشکلات مردم تأکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی