اراده دولت بر حل مشکلات تولیدکنندگان در جهت تحقق شعار سال است


اراده دولت بر حل مشکلات تولیدکنندگان در جهت تحقق شعار سال است

تهران - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار شهرستان دماوند گفت: اراده دولت بر حل مشکلات تولیدکنندگان در جهت تحقق جهش تولید است و پیرو آن، ستاد تسهیل استان و شهرستان در جهت پیشبرد این امر مهم، از تمامی ظرفیت‌ها استفاده خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، «فاطمه فرزام» در ششمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان دماوند که روز شنبه با حضور اعضای ستاد در فرمانداری شهرستان برگزار شد، این مطلب را بیان کرد و افزود: با توجه به درخواست دامداران منطقه گندک در خصوص بهسازی راه تردد، قطعا مکاتبه‌ای با شهرداری رودهن در این خصوص صورت می‌گیرد تا مشکل آنان حل شود.

وی همچنین درخصوص قطعی مکرر برق در ناحیه صنعتی، گفت: مکاتباتی با اداره مربوطه با هدف اعلام علت نقیصه در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به طرح موضوع مشکل بهداشتی دامداری احمدی در ولیران، نیز گفت: مقرر گردید اداره جهاد کشاورزی محصور کردن دامداری، جمع‌آوری فضولات حیوانی و رعایت مسائل بهداشتی را از طریق بهره‌بردار در دستور کار قرار دهد و شبکه بهداشت و درمان، نظارت کامل را بر انجام آن معمول نماید.

فرزام در خصوص اعتراض انجمن معادن نسبت به تخریب راه دسترسی معادن انتهای خیابان سپاه این شهرستان گفت: با توجه به طولانی شدن عملیات عمرانی توسط آبفا، بازدید میدانی توسط نمایندگان فرمانداری، آبفا، اداره صمت و انجمن معادن انجام شد که پس از بازدید مقرر شد اداره آبفا با ارائه برنامه‌ زمان‌بندی، پیش از فرا رسیدن فصل سرما نسبت به ترمیم قنوها اقدام و در صورت خسارت، اقدام به ترمیم آسفالت کند.

معاون برنامه ریزی و اداری و مالی فرمانداری دماوند تصریح کرد: با توجه به موضوع تمدید اجاره‌نامه اراضی واگذاری در خصوص دامداری بنی‌اسدی و سایر واحدهای دامداری دارای مشکل مشابه، این موضوع ظرف ۱۰ روز آینده برطرف خواهد شد؛ همچنین در خصوص مشکل گاز دامداری عاشقی در رودهن، مقرر شد پیگیری لازم مبنی بر اخذ استعلام از شهرداری جهت رفع مشکل انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات گلخانه عمرانی در چنار شرق، موضوع حق‌آبه از طریق اداره امور آب، مشکلات ملکی توسط دستگاه قضایی و مشکلات گازرسانی و حفاری توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، از طریق ستاد تسهیل استان مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

بررسی درخواست دامداران منطقه گندک در خصوص بهسازی راه تردد، قطعی مکرر برق در ناحیه صنعتی و رسیدگی به اعتراض انجمن معادن نسبت به تخریب راه دسترسی به معادن از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

همچنین بررسی مشکل دامداری در ولیران و مشکلات گلخانه عمرانی در چنار شرق نیز از دیگر موضوعات مورد بررسی در این نشست بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگرانی که در بستر بیماری هستند / برای آن ها دعا کنید! + عکس و اسامی تلخ