کاهش تصادفات در شیراز با افتتاح تقاطع «شهیدان یغمور»


کاهش تصادفات در شیراز با افتتاح تقاطع «شهیدان یغمور»

اسکندرپور گفت: تقاطع «شهیدان یغمور» شیراز در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد که نقش موثری در افزایش ایمنی تردد شهروندان ساکن شهرک های «فرهنگیان» و «فرزانگان» و کاهش تصادف و ترافیک محور کمربندی شیراز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (شنبه 29 شهریور) در بازدید از تقاطع «شهیدان یغمور» شیراز گفت: این تقاطع که عملیات عمرانی آن تمام شده است در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.

شهردار شیراز افزود: فضای سبز و نورپردازی این تقاطع نیز در حال اجراست و پروژه های مختلفی در نیمه دوم امسال در شیراز افتتاح خواهند شد.

وی با اشاره به مزایای از تقاطع «شهیدان یغمور» در شیراز بیان کرد: این تقاطع سهم بسزایی در افزایش ایمنی تردد شهروندان ساکن شهرک های «فرهنگیان» و «فرزانگان» و کاهش تصادف و ترافیک محور کمربندی شیراز دارد.

اسکندرپور با تاکید بر ایمن سازی کمربندی شیراز ادامه داد: یکی از اولویت های شهرداری شیراز افزایش ایمنی تردد شهروندان ساکن در شهرک های اطراف کمربندی است که با اجرای تقاطع های متعدد به انجام می رسد.

شهردار شیراز اضافه کرد: محور کمربندی جنوبی شیراز یکی از شریان های اصلی درون شهری است که بار ترافیکی زیادی در آن انجام می شود و باید مورد ایمن سازی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: بهسازی و ایمن سازی این محور به عهده وزارت راه و شهرسازی است که باید آسفالت، تامین روشنایی و ایمنی بخشی آن را مورد توجه قرار دهد.

گفتنی است، شهردار شیراز، معاونان و مدیران شهری از پروژه آماده افتتاح تقاطع غیرهمسطح «شهیدان یغمور» با هدف افزایش ایمنی تردد در کمربندی شیراز، کاهش ترافیک ورودی و خروجی شهرک «فرهنگیان» و «شهید باهنر جنوبی» و ... بازدید کردند.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو