ساخت پردیسِ سینمایی شهید حججی در نجف‌آباد


ساخت پردیسِ سینمایی شهید حججی در نجف‌آباد

تفاهمنامه احداث پردیس سینمایی امید در نجف‌آباد (استان اصفهان) با نام شهید حججی به امضای معاون سازمان سینمایی کشور رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پردیس سینمایی امید، اقدامی است که با شعار «ایران، تهران نیست» و با هدف توسعه اکران سینمایی در سطح کشور در حال اجرا است.

بیست‌وششمین پردیس سینمایی امید در حالی در شهر نجف‌آباد، زادگاه محسن حججی به نام این شهید ساخته می‌شود که تا کنون پنج شهر از پنج استان کشور این طرح را شروع کرده و ۲۵ تفاهم‌نامه استانی برای ساخت و تجهیز پردیس سینمایی هم امضا شده است.

رمضانعلی حیدری‌خلیلی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی و سمعی و بصری، در جلسه امضا تفاهمنامه این پردیس سینمایی در نجف‌آباد گفت: «سازمان سینمایی تلاش کرده حضوری موثرتر در استان‌ها داشته باشد تا بتواند از توسعه زیرساخت‌های سینمایی و نیز برگزاری جشنواره‌های ملی در استان‌ها حمایت کند.»

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی برای فعالیت در حوزه سینمایی خاطرنشان کرد: «شهرهای پرجمعیت و فرهنگ‌دوست زیادی در کشور وجود دارند که هنوز فعالان بخش خصوصی آن‌ها را به درستی نمی‌شناسند و بهترین راه برای شناساندن این شهرها، اخذ همراهی شهرداران است. بنابراین، طرح پردیس سینمایی امید با محوریت شهرهایی که اعلام آمادگی کردند و حمایت سازمان سینمایی اتفاق افتاد.»

۵۷۵۷

کد خبر 1434242

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر