ساختمان پارک علم و فناوری کرمانشاه امسال افتتاح می‌شود


ساختمان پارک علم و فناوری کرمانشاه امسال افتتاح می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- رییس سازمان جهاد دانشگاهی اعلام کرد که مرحله نخست ساختمان پارک علم و فناوری کرمانشاه ابتدای دی ماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا طیبی روز شنبه در حاشیه بازدید سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌ جمهوری از ساختمان پارک علم و فناوری کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ۱۲ میلیارد تومان برای افتتاح این پروژه اعتبار موردنیاز است که ۶ میلیارد تومان آن توسط جهاد دانشگاهی و ۶ میلیارد دیگر نیز توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تامین می شود.
وی افزود: در مرحله نخست این پروژه پنج طبقه از ساختمان پارک علم و فناوری کرمانشاه ابتدای دی ماه برای استفاده آماده می شود.
رییس سازمان جهاد دانشگاهی عنوان کرد: به دنبال آن هستیم که در صورت تامین اعتبار این ساختمان را به صورت کامل اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری برسانیم.
طیبی عنوان کرد: بهره برداری از این ساختمان ظرفیت بسیار مناسبی برای خدمات‌دهی و تقکیک شرکت های دانش بنیان استان کرمانشاه خواهد بود.
احداث ساختمان ۱۵ طبقه پارک علم و فناوری کرمانشاه از حدود ۱۳ سال پیش آغاز شده اما به دلیل مشکلات اعتباری هنوز تکمیل نشده است.
پارک علم و فناوری استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه با ظرفیت های بالایی که در حوزه شرکت های دانش بنیان دارد، می تواند نقش موثری در اقتصاد استان و حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان داشته باشد بویژه اینکه بسیاری از صنایع و تولیدی های تعطیل و نیمه تعطیل استان نیازمند مشاوره های علمی و خلاقانه شرکت های فناوری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا