مسابقات ورزش رزمی در مازندران مجازی برگزار شد


مسابقات ورزش رزمی در مازندران مجازی برگزار شد

ساری - ایرنا - رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی مازندران از برگزاری مسابقات مجازی برای این رشته‌های ورزشی در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی این هیات ، صابر اکبرزاده گفت که برای اولین بار در تاریخ ورزش های رزمی مازندران مسابقات مجازی در چهار استایل دفاع شخصی، فرم ، سلاح سرد و شکستن اجسام سخت برگزار می شود .
وی افزود : به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان و رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی و جهت افزایش انگیزه رزمی کاران استان برگزاری این مسابقات مجازی در دستور کار قرار گرفته است.

اکبرزاده گفت که رزمی کاران تا روز جمعه ۲۸ شهریور فرصت ارائه مدارک و ارسال ویدیو های خود را داشتند که تا کنون مدارک بیش از ۷۰ ورزشکار دریافت شده است .

وی افزود : مسئولان کمیته مسابقات استان در حال بررسی این مدارک و ویدیوها هستند و فیلم هایی که از سوی کمیته مسابقات تایید شد توسط داوران قضاوت و نفرات برتر هر بخش معرفی می شوند. اکبرزاده گفت که داوران از صبح امروز شنبه در دفتر هیات ورزش های رزمی در حال بررسی و امتیاز دهی آثار هستند و طی روزهای آینده نفرات برتر بخش های مختلف در پنج رده سنی به تفکیک معرفی و با اهدای حکم و مدال از آنها تجلیل خواهد شد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس