فرماندار خمین: دفاع مقدس نماد اراده فولاین مقابله با استکبار است


فرماندار خمین: دفاع مقدس نماد اراده فولاین مقابله با استکبار است

خمین- ایرنا - فرماندار خمین گفت: دفاع مقدس سرمایه ارزشمندی از رشادت هوشمندانه و نماد استقامت و مقاومت ملت ایران در مقابل دشمنان و استکبار جهانی است.

« احمد طهرانی » روز شنبه در نشست هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خمین، افزود:عزت ملت ایران در دنیا مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران در هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی بیان کرد: شهدا با خون خود کشور را مقابل توطئه دشمنان بیمه کردند و به برکت شجاعت دلیرمردان و زنان ایرانی امروز کشور روز به روز قله‌های پیشرفت و اقتدار را فتح می‌کند.

فرماندار خمین گفت: دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شدو نیاز است ارزش‌های دفاع مقدس به صورت گسترده برای نسل جوان تبیین و فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنها نهادینه شود.

طهرانی با بیان اینکه شهدا برای دفاع از استقلال کشور از جان خود گذشتند، گفت : هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای حفظ و ترویج روحیه شهادت طلبی است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس باید باشکوه تر از هر سال برگزار شود، ادامه داد: با توجه به شیوه بیماری کرونا از بستر فضای مجازی برای اجرای برنامه های گرامیداشت این هفته استفاده شود.

فرمانده سپاه ناحیه خمین نیز در این نشست گفت: برگزاری ۱۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی همزمان برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس زادگاه امام راحل تدارک شده که یادواره شهدای دانشجو، اجرای شب شعر دفاع مقدس، تجلیل از پیشکسوتان ایثار گر و مسابقات ورزشی از جمله آن‌ها است .

سرهنگ پاسدار« علی اکبر حسینی» گلباران بیت امام راحل، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، گلباران قبور شهدا و نصب نمادهای دفاع مقدس را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در هفته دفاع مقدس در خمین بیان کرد.

وی تاکید کرد: ویژه برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با رعایت کامل پرتکل بهداشتی در مناطق شهری و روستایی شهرستان خمین برگزار می شود و تلاش بر آن است که در این برنامه‌ها از ظرفیت جوانان استفاده شود.

شهرستان خمین به‌عنوان زادگاه بنیانگذار انقلاب یکهزار شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس