100 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می شود


100 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می شود

یاسوج- ایرنا- فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: 100 عنوان برنامه در قالب 600 زیرمجموعه در سپاه استان در هفته بزرگداشت دفاع مقدس اجرایی می شود.

به گزارش ایرنا، سردار حمید خرمدل در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: شعار هفته دفاع مقدس با عنوان (ما قوی هستیم) انتخاب شده است و با در نظر گرفتن شرایط کرونایی برنامه های مختلفی برگزار خواهد شد.

وی افزود: ۹ هزار بسته لوازم ورزشی در هفته دفاع مقدس در قالب کمک های مومنانه در ساسر استان توزیع خواهد شد و تعدادی از مسکن های کمیته امداد افتتاح می شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این هفته درمانگاه بسیجیان گچساران افتتاح و کار ساخت درمانگاه دیگری نیز در بهمئی آغاز خواهد شد.

سردار خرمدل تاکید کرد: به زودی سامانه جامع شهدای استان نیز راه اندازی و افراد می توانند به اطلاعات شهدا از جمله وصیت نامه، فیلم و عکس و موارد مشابه دسترسی داشته باشند.

وی ابراز داشت: می طلبد حماسه آفرینی زنان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس از پشتیبانی جبهه های نبرد تا پختن نان آن ها توسط خبرنگاران استان به تصویر کشیده شود و به همه یادآوری شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از برنامه های خلاقانه هفته دفاع مقدس با توجه به شیوع کرونا، ۳۱ شهریور ماه امسال در سراسر کشور از رزمندگان تجلیل خواهد شد و در بخشی از آن مقام معظم رهبری سخنرانی خواهد داشت.

سردار خرمدل عنوان کرد: موضوع همبستگی ملی را باید بیش از پیش دنبال کنیم زیرا دشمن به اشکال مختلف ما را تحت فشار قرار داده و در پی تفرقه افکنی در میان مردم کشور است.

وی تاکید کرد: هم اینک جمهوری اسلامی ایران در جنگ تمام عیار با استکبار جهانی است و دشمنان همه داشته هایشان را برای نابودی ایران به کار بسته اند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: رهبری، بسیج، سپاه، ارتش و تمامی ارگان ها تمام قد در مقابل دشمن ایستاده و از آرمان هایمان دفاع می کنیم.

سردار خرمدل بیان کرد: آمریکا عبارت گاو شیرده را به اعراب نسبت داد و هنوز هم این شیوخ اعراب روند بی حیایی شان ادامه دارد و قرار داد می بندند و با بی شرمی قرارداد صلح امضا می کند.

کشور ایران یک نظام ولایی است که با عزت و به صورت مکانی امن در منطقه قرار گرفته است.

اتفاقات آبان ماه و فتنه ۸۸ سناریو پیچیده دشمن بوده که به دست عوامل داخلی شان اجرایی شده است.

۳۱ شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...