استاندار: مسوولان از طرح‌های جوانان برای توسعه استان یزد استفاده کنند


استاندار: مسوولان از طرح‌های جوانان برای توسعه استان  یزد استفاده کنند

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: مسوولان اجرایی، زمینه‌ساز مشارکت جوانان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی باشند و از دیدگاه و طرح‌های آنها برای توسعه استان استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، محمدعلی طالبی روز شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان افزود: رسیدگی و پاسخگویی به سوالات و مطالبات جوانان توسط مسوولان با همکاری فرمانداری‌ها پیگیری شود.

وی ادامه داد: بخش تعاونی‌ها زمینه بسیار خوبی برای حضور و مشارکت جوانان است که تشکل‌های مرتبط باید از آن در تمامی مناطق و شهرستان‌ها استفاده درست و به موقع داشته باشند .

این مسوول با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره بر مشارکت نسل جوان در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی و دانشجویان در مراکز آموزش عالی تاکید دارند، پیگیری و تحقق آن را خواستار شد.

طالبی اظهار کرد: مشارکت فعال جوانان در عرصه و برنامه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی در راستای اهداف کشور یک ضرورت است که تاکنون اقدام‌های خوبی برداشته شده و باید ادامه یابد.

وی از فرمانداران خواست با همکاری اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان‌ها از ظرفیت نسل جوان و تشکل‌های مرتبط در خدمت به مردم و کارگشایی از مسائل و مشکلات استفاده کنند.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: برگزاری مستمر و منظم جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور مسوولان و بررسی مسائل و مطالبات تشکل‌های آنها جزو ماموریت مهم این اداره‌کل است.

مسعود شریعتی افزود: ارزش نهادن به فعالیت تشکل‌های جوانان به خصوص در بخش فرهنگی و ورزشی و بهره‌برداری از ظرفیت آنها موجب توسعه و موفقیت استان در بخش‌های مختلف است .

تاکنون ۷۰ سمن داوطلب در حوزه‌های مختلف در استان یزد در حال فعالیت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»