لیست قیمت تلویزیون‌های فیلیپس در بازار ایران


لیست قیمت تلویزیون‌های فیلیپس در بازار ایران

در این مطلب جدول قیمت روز انواع تلویزیون فیلیپس گردآوری شده و قابل مشاهده است. تعدد برندهای شرق آسیایی در بازار لوازم خانگی موجب شده تا کمتر با حضور نام یک برند اروپایی در میان برترین شرکت‌های حوزه صوتی و تصویری و لوازم خانگی مواجه شویم. اما برخلاف این تصور، برندهای اروپایی زیادی در حوزه لوازم خانگی با صوتی و تصویری فعال هستند که به عنوان مثال...

در این مطلب جدول قیمت روز انواع تلویزیون فیلیپس گردآوری شده و قابل مشاهده است.

تعدد برندهای شرق آسیایی در بازار لوازم خانگی موجب شده تا کمتر با حضور نام یک برند اروپایی در میان برترین شرکت‌های حوزه صوتی و تصویری و لوازم خانگی مواجه شویم. اما برخلاف این تصور، برندهای اروپایی زیادی در حوزه لوازم خانگی با صوتی و تصویری فعال هستند که به عنوان مثال می‌توانیم به برند آلمانی بوش اشاره کنیم.

اما در کنار بوش، فیلیپس نیز به عنوان یکی از برندهای معتبر و قدیمی اروپایی به خصوص در حوزه صوت و تصویر شناخته می‌شود که تاسیس آن به سال 1891 باز می‌گردد. فیلیپس یک شرکت چندملیتی محسوب می‌شود اما دفتر مرکزی آن در هلند قرار دارد و موسس آن نیز یک هلندی با نام جرارد فیلیپس است.

فیلیپس امروز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های اروپایی بیش از 100 هزار کارمند دارد و در حوزه‌های مختلفی مانند لوازم خانگی، صوتی و تصویری، روشنایی و پزشکی فعال است. تلویزیون فیلیپس، یکی از پرطرفدارترین محصولات این شرکت در بازار ایران است.

با وجود رقابت نسبتا شدید برندهای مختلف بازار تلویزیون در ایران، فیلیپس با عرضه محصولات باکیفیت توانسته به یکی از برندهای معتبر و شناخته شده بازار تبدیل شود. انواع تلویزیون فیلیپس به وضوح بالا، کیفیت تصویر عالی و قیمت مناسب مشهور هستند. قیمت تلویزیون فیلیپس نسبت به رقبای شناخته شده‌تر مانند سامسونگ و الجی کمتر است.

مدل‌های محبوب تلویزیون فیلیپس

تلویزیون 32 اینچی PHT4002 این شرکت که به عنوان یکی از محبوب‌ترین تلویزیون‌های بازار شناخته می‌شود با کیفیتی برابر و قیمت کمتر از مدل‌های مشابه سامسونگ و ال‌جی به فروش می‌رسد. از دیگر تلویزیون‌های پرفروش فیلیپس می‌توان به مدل 40 اینچی PFT5063 و 43 اینچ PFT4002 اشاره کرد.

درصد بالای رضایت خریداران تلویزیون فیلپس یکی از عواملی است که نشان می‌دهد این برند هلندی با کیفیت و قابل اطمینان هستند. از طرفی مناسب بودن قیمت تلوزیون فیلیپس نسبت به رقبا یکیدیگر از شاخصه‌هایی است که مردم را به خرید این محصولات ترغیب می‌کند. در ادامه جدول قیمت روز انواع تلویزیون فیلیپس را مشاهده می‌کنید.

لیست قیمت تلویزیون‌ فیلیپس

شما می‌توانید در قسمت نظرات، هرگونه سوالی درباره تلویزیون فیلیپس دارید، از کارشناسان ما پرسیده و پاسخ صحیح را دریافت کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر