اجرای روشنایی در ورودی تخت جمشید با اعتبار 900 میلیون تومانی


اجرای روشنایی در ورودی تخت جمشید با اعتبار  900 میلیون تومانی

رحیمی گفت: برای اجرای روشنایی در ورودی مجموعه جهانی تخت جمشید 900 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است که تلاش می شود تا پایان سال تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (شنبه 29 شهریور) در جلسه شورای اداری شهرستان مرودشت با تاکید بر اجرای مصوبات اخیر محور ورودی تخت جمشید گفت: این محور ورودی سالها با در نظر گرفتن اعتبارات مختلف در حال طراحی و اجراست.

استاندار فارس افزود: تخت جمشید یک بنای جهانی است و در انجام اقدامات طراحی شده در آن، انسان محوری و تناسب با فضای این مجموعه در اولویت قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: شرایط اجرایی باقیمانده محور ورودی تخت جمشید که تا در ورودی این مجموعه ادامه دارد و حدود سه کیلومتر است در حال آماده سازی است که در سال جاری به انجام خواهد رسید.

رحیمی اعلام کرد: برای تامین اعتبارات محور ورودی تخت جمشید و اجرای روشنایی در امتداد آن، اعتبارات استانی و ملی دیده شده است و باعث می شود ضمن زیباسازی فضا، اقدامات مطلوبی در شان این مجموعه نیز به انجام برسد.

استاندار فارس تصریح کرد: برای اجرای روشنایی در ورودی مجموعه جهانی تخت جمشید ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است که تلاش می شود تا پایان سال تکمیل شود.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید