2 نفر دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر دستگیر شدند


2 نفر دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر دستگیر شدند

بوشهر- ایرنا- دادستان بوشهرگفت: 2 نفر دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر در ارتباط با پرونده تخلف‌های مالی شهرداری این بندر دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، علی حسن پور روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: افزون بر این یکی از پیمانکاران شهرداری بوشهر نیز تحت تعقیب کیفری قرار گرفته است.

وی بیان کرد: این سه نفر بر حسب دستور قضایی بازداشت و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره کل اطلاعات استان قرار گرفته اند.

دادستان بوشهر گفت: توصیه و تاکید دستگاه قضایی به همه شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان دقت نظر و حرکت بر مدار قانون و پرهیز از هرگونه اقدامی است که موجب تضییع حقوق و اموال عمومی می‌شود.

وی ادامه داد: عزم دستگاه قضایی و نهادهای نظارتی برای برخورد با هرگونه تخطی و تخلفی در این خصوص جزم بوده و هیچ گونه مماشاتی با هیچ فرد و یا گروهی نخواهد داشت.

دادستان بوشهر گفت: در پی رسیدگی به پرونده تخلف‌های مالی در شهرداری بوشهر بررسی‌ها دلالت بر این دارد که اتهاماتی از این حیث متوجه برخی از افراد در شورای شهر است.

حسن پور ادامه داد: رسیدگی به اتهام این افراد و سایر افراد دستگیر شده قبلی در شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر در حال رسیدگی است.

دادستان بوشهر گفت: پیش از این نیز در تداوم رسیدگی به پرونده سوء استفاده مالی در شهرداری بوشهر ۱۵ نفر از کارکنان این شهرداری و ۲ نفر از اعضای شورای شهر شامل رئیس و نائب رئیس به اتهام اختلاس حسب دستور قضایی از سوی اداره کل اطلاعات این استان دستگیر شده بودند.

وی بیان کرد: این افراد پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین کیفری برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره کل اطلاعات استان بوشهر قرار دارند و پرونده در شعبه هفتم بازپرسی این دادسرا در جریان رسیدگی است.

دادستان بوشهر اضافه کرد: بیشتر افراد دستگیر شده از مسئولان و کارشناسان امور مالی شهرداری بوشهر هستند که در دوره مسئولیتی و خدمتی خود متهم به اختلاس شده‌اند.

وی یادآورشد: پرونده اتهامی افراد دستگیر شده در مرحله تحقیق است و هنوز مبلغ اختلاس مشخص نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403