45 هزار نفر در2 ناحیه صنعتی شهرستان پردیس اشتغال دارند


45 هزار نفر در2 ناحیه صنعتی شهرستان پردیس اشتغال دارند

تهران- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر پردیس گفت: دو ناحیه صنعتی خرمدشت و سیاهسنگ با بیش از چهار دهه فعالیت در فاز ٧ شهر پردیس قرار دارند و در حدود 45 هزار نفر مشغول به کار هستند.

«حسن لاله» روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در حدود ۴هزار و ۳۰۰ واحد صنفی و صنعتی در دو ناحیه صنعتی خرمدشت و سیاهسنگ به عنوان دو قطب اصلی اشتغالزایی با دریافت خدمات شهری از شهرداری پردیس به کار و تولید اشتغال دارند.

وی با اشاره به رشد جمعیت شهر پردیس تا ۶۰۰ هزار نفر پس از بارگزاری مسکن مهر، اظهارداشت: نواحی صنعتی شهرستان پردیس ظرفیت اشتغالزایی برای جمعیت آینده این منطقه را با برندهای استانی، کشوری و صادارتی دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس گفت: با ساماندهی و فراهم کردن بستر توسعه صنایع پیش بینی می شودکه پس از رشد جمعیت، ظرفیت اشتغالزایی این منطقه به ایجاد یکصد هزار شغل برسد.

‏لاله ادامه داد: نواحی صنعتی سیاهسنگ ، خرمدشت، کمرد، بومهن و جاجرود، راهگشای رفع مشکل اشتغال هستند و رونق اقتصادی بیش از گذشته شهرستان پردیس را به همراه دارند.

وی با اشاره به رفع مشکل صنایع آلاینده، اظهارداشت: پیشرفت‌های زیادی در حوزه کاربرد فیلتر و تصفیه‌کننده آلاینده در صنایع اتفاق افتاده و امروز شاهد ارتباط خوبی بین صنعت و محیط زیست هستیم و در این راستا تعداد زیادی از صنایع با استفاده از تصفیه کننده و فیلترگذاری از لیست صنایع آلاینده حذف شدند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط