معاون استاندار مازندران: باید به حوزه ورزش‌های همگانی توجه بیشتری شود


معاون استاندار مازندران: باید به حوزه ورزش‌های همگانی توجه بیشتری شود

ساری - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت : با توجه به بالا بودن آمار چاقی و کم تحرکی در مازندران ، باید به حوزه ورزش‌های همگانی در این استان توجه بیشتری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسین حسن نژاد روز شنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران در ساری افزود : ما برای پیشبرد اهداف و برنامه های استانی و ملی نیازمند تامین سلامت مردم هستیم و بهترین راهکار تامین سلامت هم توجه به ورزش است.
وی با اظهار این که مازندران از لحاظ زیرساخت ورزشی به نسبت میانگین کشوری در وضعیت خوبی قرار دارد ، گفت : با توجه به این وضعیت باید به ورزش همگانی برای تامین سلامت عمومی جامعه بیش از سایر حوزه های ورزشی توجه شود.
معاون استاندار مازندران افزود : تاکنون کارهای خوبی در بخش ورزش های همگانی در استان صورت گرفته است و قطعا در مدیریت جدید دستگاه ورزشی استان هم با توجه به این که مدیرکل جدید خود از ورزشکاران شناخته شده استان با چهره ملی است ، این برنامه باید دنبال شود.
حسن نژاد یکی از ویژگی های مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران را جوان بودن دانست و گفت : جوان گرایی یکی از شعارها و برنامه های دولت تدبیر و امید و مجموعه مدیریت استان مازندران بوده است ، چون بر اساس آمار حدود 30 درصد از جمعیت حدود سه میلیون و 300 هزار نفری مازندران را جوانان تشکیل می دهند و لازم است از توانمندی این نیروهای جوانان در حوزه مدیریتی استفاده شود.
وی افزود : در مدیریت ارشد استانی در انتصابات از نیروهای جوان حمایت می شود و این برنامه در اولویت اصلی انتخاب مدیران استانی قرار دارد و تاکنون نیز اقدام خوبی در انتخاب جوانان در حوزه مدیریتی انجام شده است.
حسن نژاد اظهار داشت : انتصاب آقای رنگرز که از جوانان مستعد و توانمند استان در حوزه ورزشی ملی و استانی است به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خود نشانگر توجه به جوانان و اعتقاد به جوانان در عرصه مدیریتی در دولت تدبیر و امید است.

وی خواهان همکاری تمام دستگاه های اجرایی با اداره کل ورزش و جوانان به خصوص مدیرکل جدید و جوان این دستگاه شد.
مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران هم در این نشست گفت : مازندران سرشار از استعدادهای ورزشی است که بخش زیادی از موفقیت تیم های ملی در سطوح بین المللی مرهون ورزشکاران استان مازندران است.
حسن رنگرز افزود : باید موفقیت ورزشکاران استانی با حمایت از ورزشکاران مستعد و توانمند در رشته های مختلف ورزشی ادامه داشته باشد و تمام برنامه های خوب مدیران گذشته در حوزه ورزشی دنبال می شود.
در پایان این نشست از زحمات 6 ساله حبیب حسین زادگان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران قدردانی و حسن رنگرز به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر