معاون وزیر خواستار تشکیل سازمان نوسازی در وزارت ورزش شد


معاون وزیر خواستار تشکیل سازمان نوسازی در وزارت ورزش شد

ساری - ایرنا - معاون امور مجلس وزیر ورزش‌وجوانان گفت : با توجه به تعداد بالای پروژه‌های عمرانی ورزشی در کشور ، باید سازمان نوسازی در وزارت ورزش‌وجوانان تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، جمشید تقی زاده روز شنبه درآیین معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران در ساری افزود : در شرایط فعلی بخش زیادی از مشغله وزارت ورزش و جوانان و ادارات کل استانی صرف نوسازی و تکمیل پروژه های ورزشی می شود.

وی گفت : با تشکیل سازمان نوسازی ، نه تنها ساخت و تکمیل پروژه های ورزشی سرعت می گیرد ، بلکه در سطح وزارتخانه و ادارات کل وقت بیشتری برای برنامه های اصلی ورزش کشور گذاشته خواهد شد.

تقی زاده از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست تا با تشکیل سازمان نوسازی پروژه های ورزشی ، همانند سازمان نوسازی مدارس موافقت کنند.

وی سرعت بخشی به نوسازی و تکمیل پروژه های ورزشی را دلیل اصلی پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان برای تشکیل این سازمان بیان کرد.

بر اساس آمارهای رسمی ، هم اکنون حدود چهار هزار پروژه ورزشی در کشور نیمه تمام است.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین به تصویب لایحه اهداف ورزشی در مجلس اشاره کرد و گفت : این لایحه برنامه آینده ورزشی را روشن خواهد کرد.

تقی زاده در مورد لایحه ساماندهی باشگاه ها هم اظهار داشت : این لایحه در دولت در دست بررسی است و بزودی به مجلس ارسال می شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که تمامی این لوایح با مساعدت مجلس تصویب شود.

در پایان این حسن رنگرز به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران معرفی و از خدمات ۶ ساله حبیب حسین زادگان در این سمت قدردانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت