مکس ورشتپن می‌تواند رکوردهای همیلتون و شوماخر را بشکند


فرمول یک ایران – الکساندر ورز، راننده سابق فرمول یک معتقد است که مکس ورشتپن به اندازه کافی برای شکستن رکوردهای لوئیس همیلتون و مایکل شوماخر خوب است. همیلتون بسیاری از رکوردهای شوماخر را شکسته و پیش بینی می شود که در پایان فصل 2020، تعداد پیروزی های بیشتر و عناوین قهرمانی یکسانی را با اسطوره فرمول یک کسب کند. بسیاری از رکوردها برای این دو راننده...

فرمول یک ایران – الکساندر ورز، راننده سابق فرمول یک معتقد است که مکس ورشتپن به اندازه کافی برای شکستن رکوردهای لوئیس همیلتون و مایکل شوماخر خوب است.

همیلتون بسیاری از رکوردهای شوماخر را شکسته و پیش بینی می شود که در پایان فصل 2020، تعداد پیروزی های بیشتر و عناوین قهرمانی یکسانی را با اسطوره فرمول یک کسب کند.

بسیاری از رکوردها برای این دو راننده بوده اما الکس وورز معتقد است که مکس با خودروی مناسب می تواند از هردوی آنها پیشی بگیرد:

با تیم ردبول یا با تیم دیگری قادر به انجام این کار است، البته باید امیدوار باشد که خودروئی با توانایی قهرمان جهان داشته باشد – حداقل خودروئی هم سطح با لوئیس همیلتون، والتری بوتاس و یا چارلز لکلرک. (اگر فراری خودروی قهرمانی داشته باشد).

سپس حتی می تواند از رکوردهای لوئیس همیلتون و مایکل شوماخر پیشی بگیرد، او آنچه را که لازم است را دارد.

مکس ورشتپن می‌تواند رکوردهای همیلتون و شوماخر را بشکندمکس ورشتپن می‌تواند رکوردهای همیلتون و شوماخر را بشکند

مکس ورشتپن ، ردبول – فرمول یک بریتانیا 2020

مکس ورشتپن به عنوان جوان ترین قهرمان فرمول یک

در صورت قهرمانی مکس ورشتپن در فصل 2020 فرمول یک، رکورد جوان ترین قهرمان جهان شکسته خواهد شد که توسط سباستین فتل به ثبت رسیده بود، اما با توجه به شرایط حال حاضر، این مهم کمی بعید به نظر می رسد. وورز گفت:

باید معجزه ای اتفاق بیفتد تا او خودش را به رقابت قهرمانی جهان برساند، اما او یک واقع بین است. بدبینی برای او یک مشکل ذهنی نیست.

او همیشه از همه چیز مایه می گذارد و برای من یکی از بهترین رانندگان مسابقه ای است که تاکنون دیده ایم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403