آماده برای هر نوع توزیع تایر هستیم/ توضیح فرایند توزیع سیستمی لاستیک خودروی سبک


مصطفی تنها گفت: یکی از مشکلات این سیستم این است که همه تایرفروش‌ها در کشور مجهز به سیستم و کامپیوتر نیستند که تایید سیستمی کنند و موجودی لحاظ شود، اما به هرصورت ما بعنوان تایر ساز، برای هر مدل از توزیع آمادگی داریم.

گروه کشت و صنعت بازارنیوز:مصطفی تنها، سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران، پیرامون الزام تولیدکنندگان برای توزیع سیستمی تایر سبک به بازارنیوز گفت: کارخانه‌های تولیدی با این طرح همکاری می‌کنند و مشکلی وجود ندارد، اما سیستم طوری طراحی شده که بنظر می‌رسد در ارتباط با تایر سبک جواب مناسب ندهد.

وی افزود: تایر سبک با تایر سنگین متفاوت است. تایر سبک در تمامی راه‌های کشور اگر پنچر بکنید یا خراب شود، در راه نمی‌مانید و مشکلتان حل می‌شود.

تنها پیرامون روند توزیع سیستمی تایر سبک توضیح داد: سالانه ۲۰ میلیون حلقه در کشور توزیع می‌شود و روند فعلی سیستم به این صورت است که تولیدکننده تایر را به بنکدار تحویل داده و بنکدار باید خرید را تایید کند تا از حساب انبار تولیدکننده کم شود. پس از آن بنکدار به همان روش به خریدار خرد می‌فروشد و خریدار خرد هم باید ثبت سیستمی کند تا از موجودی انبار بنکدار خارج شود.

وی افزود: یکی از مشکلات این سیستم این است که همه تایرفروش‌ها در کشور مجهز به سیستم و کامپیوتر نیستند که تایید سیستمی کنند و موجودی لحاظ شود.

وی در پایان تاکید کرد: اما به هرصورت ما بعنوان تایر ساز، برای هر مدل از توزیع آمادگی داریم و حتی قبل از این، به سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار اعلام موجودی می‌کردیم. بخش سامانه جامع هم مشکلاتی داشته که ما در حال پیگیری هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشاورزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش