ستاره هایی طلایی در دل معدن لیگ یک !!…


ستاره هایی طلایی در دل معدن لیگ یک !!…

تیم منتخب بازیکنان زیر بیست ویک سال لیگ یک که در فصل گذشته لیگ آزادگان برای تیم های شان بازی کردند. نوشته ستاره هایی طلایی در دل معدن لیگ یک !!… اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ستاره هایی طلایی در دل معدن لیگ یک !!…

تیم منتخب زیر بیست و یک ساله های لیگ آزادگان در فصل گذشته
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۹
ستاره هایی طلایی در دل معدن لیگ یک !!…

تیم منتخب بازیکنان زیر بیست ویک سال لیگ یک که در فصل گذشته لیگ آزادگان برای تیم های شان بازی کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در چند فصل اخیر بازیکنان زیادی از لیگ یک به تیم های مطرح کشور پیوسته اند و با درخششی خیره کننده تبدیل به ستاره های تیم هایشان و بعضا به ستاره های تیم ملی تبدیل شدند.

در این اوضاع نابسامان نقل و انتقالات کشور که ستاره ها درخواست های چند میلیاردی دارند و حتی بازیکنان معمولی هم قیمت های گزافی می دهند و از طرفی هم جذب بازیکن خارجی ممنوع شده، بهترین موقع است که باشگاه ها یک نگاه به لیگ یک و لیگ امید های کشور داشته باشند و چند ستاره جوان به تیم های خودشان اضافه کنند و علاوه بر مدیریت اقتصادی باشگاه ،آینده تیم را هم تضمین بکنند.

کم نبودند بازیکنانی که در چند فصل اخیر در سن پایین از لیگ یک جذب شدند و حسابی درخشیدند.

مهدی طارمی و احمد نوراللهی در پرسپولیس،

مهدی قائدی در استقلال،

محمد کریمی و محمد محبی در سپاهان،

مهدی تیکدری در تراکتور،

از جمله این بازیکنان بودند.

البته در ایران بازیکن بیست و سه ساله و حتی بیست و چهار ساله را هم جوان خطاب میکنند اما در فوتبال روز دنیا بازیکنان زیر بیست و یک سال را به عنوان بازیکن جوان می شناسند.

از این رو قصد داریم تیم منتخب زیر بیست و یک ساله های فصل قبل لیگ یک را به شما معرفی کنیم.

دروازه بان ؛ مبین عشایر ( ملوان بندر انزلی )

دروازه بان بیست ساله انزلی چی ها در این فصل در اکثر بازی ها به عنوان دروازه بان اصلی ملوان بازی کرده و اتفاقا عملکرد خیلی خوبی هم داشته است. عشایر فصل قبل هم در ملوان بازی های زیادی انجام داد و حالا در بیست سالگی سابقه بیش از چهل بازی در سطح دوم فوتبال ایران را داراست.

دفاع راست ؛ امیر حسین جدی رنگرز (آلومینیوم اراکآلومینیوم اراک )

دفاع راست این فصل آلومینیوم که سابقه بازی برای جوانان پیکان و صبای قم را در کارنامه دارد یکی از عوامل اصلی صعود این تیم به لیگ برتر بود. جدی به خوبی در دفاع شرکت میکرد و در هنگام هجوم هم به خوبی به حملات اضافه میشد او حالا در فصل جدید این فرصت را دارد که در لیگ برتر بدرخشد.

مدافعین میانی ؛ محمد رضا محرمی (ملوان بندر انزلی )

تیم ملوان اگر چه در این فصل نتایج خوبی نگرفت اما بازیکنان جوان و بومی زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرد. محرمی یکی از آن ها بود. این بازیکن ۱۸ ساله که در این دو فصل برای ملواندر لیگ یک بازی های زیادی انجام داده در این سال ها پای ثابت اردو های تیم ملی پایه بوده است . او این قصل یک گل حساس هم به تیم مس رفسنجان زد تا انزلی چی ها با همان سه امتیاز در لیگ یک ماندگار شوند.

عارف محمد علیپور ؛ ( فجر شهید سپاسی )

محمد علیپور که چند سال گذشته به پرسپولیس پیوست و به دلایل نا معلوم از این تیم جدا شد یکی از بهترین مدافعین وسط لیگ یک در فصل گذشته بود و عملکرد خیلی خوبی داشت . محمد علیپور که در اردو های تیم های ملی پایه هم حضور داشته است به احتمال زیاد در چند سال آینده به یکی از بهترین مدافعان ایران تبدیل خواهد شد.

دفاع چپ ؛ علیرضا دغاغله ( استقلال خوزستان )

دغاغله که سابقه بازی برای ملوان را هم در کارنامه خود دارد در این فصل بهترین دفاع چپ لیگ یک بود او چندین گل را به ثمر رساند و چند پاس گل را هم ثبت کرد. دغاغله که حالا به تیم مس رفسنجان پیوسته می تواند روند صعودی خود در لیگ برتر را ادامه دهد و به تیم های بهتر ایران راه یابد.

هافبک راست؛ مهدی هاشمی نژاد ( ملوان بندر انزلی )

ستاره دیگر ملوان در این فصل هاشمی نژاد بود که یکی از بهترین های تیمش بود او در مجموع روی بیش از ده گل تیمش تاثیر مستقیم داشت و توانست به کمک هم تیمی هایش ملوان را در لیگ یک حفظ کند.

هافبک های میانی ؛ هومن ربیع زاده ( سپیدرود رشت )

ربیع زاده که در لیگ برتر توسط دست نشان به کار گرفته شد در این فصل از لیگ یک از بهترین بازیکنان سپیدرود بود اما نتوانست مانع سقوط این تیم شود.باید دید هافبک شماره هشت سپیدرود در فصل در لیگ دو بازی خواهد کرد یا به تیم های دیگر می پیوندد.

محمد پاپی ( گل ریحان البرز )

هافبک سابق سپاهان در این فصل از بهترین هافبک های تدافعی لیگ یک بود و عملکرد خوبی در تیم گل ریحان البرز داشت .اوج کار پاپی گل از راه دور او به استقلال بود.احتمالا پاپی فصل آینده در لیگ برتر بازی خواهد کرد.

هافبک چپ ؛ رضا مروانی ( استقلال خوزستان )

مروانی که دو فصل پیش به عنوان پدیده لیگ امید های کشور انتخاب شده بود در ابتدای فصل از نفت اهواز به استقلال خوزستان پیوست و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت .مروانی سبک بازی ای شبیه مهدی قائدی دارد و مثل اکثر بازیکنان جنوبی از سرعت و تکنیک بالایی برخوردار است .

مهاجمین ؛ امید لطیفی ( استقلال خوزستان )

لطیفی که له عنوان آقای گل فصل قبل لیگ امید های کشور به استقلال خوزستان پیوسته بود در این فصل در استقلال خوزستان پنج گل زد و چندین پاس گل هم داد تا یکی از بهترین های تیمش باشد.لطیفی سبک بازی شبیه علی علیپور دارد.

محمد مهدی قنبری (خوشه طلایی ساوه )

قنبری که سابقه بازی در پایه های استقلال را هم دارد در این فصل بهترین گلزن تیمش بود و توانست ۹ گل به ثمر برساند. در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر پیوستن قنبری به یکی از تیم های بزرگ کشور مطرح می شود که باید دید چقدر واقعیت دارد.

تیم منتخب زیر بیست و یک سال فصل گذشته لیگ یک :

مبین عشایر ، امیرحسبن جدی ، محمد رضا محرمی ، علیرضا دغاغله ، عارف محمد علیپور ، مهدی هاشمی نژاد ، هومن ربیع زاده ، محمد پاپی ، رضا مروانی ، امید لطیفی ، محمد مهدی قنبری

نام این یازده نفر را به خاطر بسپارید چون در چند سال آینده نام این بازیکنان را بیشتر از این خواهید شنید .

تیم های لیگ برتری هم به جای رفتن دنبال بازیکنان از دور خارج شده کمی هم به جوانان فرصت دهند و امثال این بازیکنان را با قرارداد هایی بلند مدت جذب کنند حتی اگر مجبور شوند که برای رضایتنامه شان پول خرج کنند تا آینده خودشان چه از نظر اقتصادی و چه از نظر نتیجه گیری تضمین شود .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...