نمایشگاه دفاع مقدس خراسان رضوی در حال آماده‌سازی است


نمایشگاه دفاع مقدس خراسان رضوی در حال آماده‌سازی است

مشهد-ایرنا- مسوول دفتر نمایندگی اداره کل حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس در مشهد گفت: در حال حاضر نمایشگاه دفاع مقدس استان در قالب 350 غرفه در نمایشگاه بین المللی مشهد در حال آماده‌سازی است.

سرهنگ حبیب‌الله امیدخدا روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نمایشگاه استانی که به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس ۳۱ شهریور ماه افتتاح خواهد شد ۳۸ دستگاه اداری، نهاد وابسته به نیروهای مسلح و ادارات کل خراسان رضوی برای برپایی غرفه‌ها پای کار آمده‌اند.

وی ادامه داد: حدود ۳۶۰ غرفه در یک سالن این نمایشگاه با سقف بلند پیش بینی شده است و همچنین تعدادی غرفه نیز در فضای باز برپا می‌شوند البته شیوه نامه‌های بهداشتی کرونایی هم کاملا رعایت می‌شود.

مسوول دفتر نمایندگی اداره کل حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس در مشهد به حضور بازدیدکنندگان در این نمایشگاه اشاره و بیان کرد: بازدید کنندگان پس از تب سنجی و تنها با داشتن ماسک می‌توانند وارد نمایشگاه شوند و در مجموع بازدید حضوری مردم از این مکان ممنوع نیست.

امید خدا افزود: محور اصلی فعالیت غرفه‌ها، فضای مجازی است و در این راستا ارائه مجازی نمایشگاه دفاع مقدس امسال از طریق شبکه استانی سیما، شبکه اجتماعی شاد متعلق به آموزش و پرورش و شبکه های مجازی وابسته با سازمانها و نهادهای مختلف انجام می‌شود.

همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و آغاز جنگ تحمیلی ۶۶ ویژه برنامه در استان خراسان رضوی در قالب نمایشگاه‌ها، همایشها و جشنواره‌های مختلف برگزار می شود که برپایی یک هفته‌ای نمایشگاه دفاع مقدس در نمایشگاه بین المللی مشهد مهمترین این برنامه‌هاست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...