جزئیات دقیق و قیمت شارژر وایرلس Trio سامسونگ مشخص شد


اوایل ماه گذشته شرکت سامسونگ از پد شارژ بی‌سیم جدید خود با نام Wireless charger Trio رونمایی کرد. این محصول همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ به کاربران امکان خواهد داد تا کلیه دستگاه‌های اکوسیستم خود را به‌صورت همزمان شارژ نمایند. این اکوسیستم شامل دستگاه پرچم‌دار گلکسی، ابزار پوشیدنی گلکسی و سری گلکسی بادز است. در حال حاضر غول کره‌ای یک پد...

اوایل ماه گذشته شرکت سامسونگ از پد شارژ بی‌سیم جدید خود با نام Wireless charger Trio رونمایی کرد. این محصول همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ به کاربران امکان خواهد داد تا کلیه دستگاه‌های اکوسیستم خود را به‌صورت همزمان شارژ نمایند.

این اکوسیستم شامل دستگاه پرچم‌دار گلکسی، ابزار پوشیدنی گلکسی و سری گلکسی بادز است. در حال حاضر غول کره‌ای یک پد شارژ بی‌سیم موسوم به Wireless Charger Duo را به بازار عرضه می‌کند. این محصول پیش‌تر در سال 2018 معرفی شد. اگرچه شارژر بی‌سیم جدید پیش‌تر معرفی شده بود؛ اما مشخصات و سایر جزئیات مربوط به آن کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اما اکنون شرایط دستخوش تغییر شده است.

جزئیات دقیق و قیمت شارژر وایرلس Trio سامسونگ مشخص شد

اکنون سامسونگ صفحه رسمی محصول در فروشگاه آنلاین خود در اروپا و کره‌جنوبی را راه‌اندازی نموده است. این فهرست شامل کلیه اطلاعات موردنیاز کاربران پیرامون شارژر بی‌سیم جدید سامسونگ است.

مشخصات شارژر بیسیم جدید سامسونگ موسوم به Wireless Charger Trio

بر اساس اعلام صفحات فروشگاه، Wireless Charger Trio سامسونگ مجهز به 6 سیم‌پیچ بوده و از قابلیت شارژ سریع 9 واتی پشتیبانی می‌کند. کاربران در صورت در اختیار داشتن دستگاه‌های سازگار با استاندارد Qi قادر به شارژ آن‌ها با استفاده از شارژر جدید خواهند بود. این شارژر بسته به دستگاه کاربر با حداقل سرعت شارژ 5 وات فعالیت خواهد کرد. دستگاه‌های اپلی می‌توانند با سرعت 7.5 وات شارژ شوند. اکنون کاربران می‌توانند شارژر خود را برای خاموش یا روشن شدن خودکار برنامه‌ریزی نمایند. این موضوع یک قابلیت جانبی دلچسب به‌شمار می‌رود.

جزئیات دقیق و قیمت شارژر وایرلس Trio سامسونگ مشخص شد

حتی اگر دستگاه کاربر داخل پوسته‌ها یا کیس‌های محافظ قرار داشته باشد؛ شارژر کماکان به آسانی انرژی موردنیاز آن‌ها را تامین خواهد کرد. با این‌حال ضخامت پوسته یا کیس مورد استفاده نبایستی از 3 میلی‌متر بیش‌تر باشد؛ در غیر این‌صورت شارژر احتمالا آن‌طور که باید و شاید عمل نخواهد کرد. در این شرایط به دلیل افت وات احتمالا شاهد تولید دمای بیش‌تر و افزایش مدت زمان شارژ خواهیم بود.

شارژر جدید دقیقا همانند دستگاه نسل قبلی مجهز به آرایه‌ای از LEDهای نشانگر است که نشان می‌دهد کدام دستگاه‌ها در حال شارژ بوده و یا به‌طور کامل شارژ شده است. همان‌طور که در تصویر فوق ملاحظه می‌کنید؛ شارژر دارای فضایی اختصاصی همراه با یک آهنربا برای اسمارت‌واچ‌های گلکسی کاربر است.

صفحه اختصاصی محصول به فهرست دستگاه‌های گلکسی سازگار نیز اشاره نموده است. در بخش اسمارت‌فون کاربران قادر به شارژ گلکسی S6 تا جدیدترین مدل‌های دوگانه سری گلکسی نوت 20 خواهند بود. همچنین در این فهرست به اسامی گلکسی واچ 3، گلکسی واچ اکتیو 2، گلکسی واچ اکتیو، گلکسی بادز لایو و گلکسی بادز پلاس نیز اشاره شده است. در این میان اگرچه به ابزارهای جانبی قدیمی‌تر اشاره نشده است؛ اما این گجت‌ها نیز احتمالا به آسانی شارژ خواهند شد.

قیمت‌گذاری و زمان عرضه

Wireless Charger Trio سامسونگ در 2 مدل رنگی مشکی و سفید روانه بازار خواهند شد. وزن دستگاه حدودا برابر با 320 گرم و ابعاد آن برابر با 240 در 86 در 15.5 میلی‌متر است. این شارژر با برچسب قیمتی 99 یورویی روانه بازار می‌شود. متاسفانه در خصوص زمان عرضه این محصول هیچ‌گونه اطلاعات خاصی منتشر نشده است. اما بر اساس پیش‌بینی‌ها این پدیده در آینده‌ای نزدیک روی خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!